9. decembra 2017

Lisa Kleypas: Neodolateľný pokušiteľ

Počet strán: 304 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: Ikar
Séria: Osudy rodu Ravenelovcov

Anotácia:
Väčšina mladých aristokratiek sníva o vydaji, no lady Pandora Ravenelová má iné plány. Ambiciózna krásavica radšej tvorí spoločenské hry na predaj, než aby vychutnávala londýnsku plesovú sezónu a lovila ženícha. Na jednom veľkolepom večierku sa však nechtiac ocitne v kompromitujúcej situácii s neodolateľným mladým mužom.
Gabriel, lord St. Vincent, roky úspešne vedie staromládenecký život, až kým sa za nešťastných okolností nechytí do osídel najväčšej čudáčky na svete. Pandora svojou výnimočnosťou Gabriela úplne poblázni, ale nemieni sa vzdať nezávislosti. Gabriel ju vytrvalo pokúša a Pandora nakoniec ustúpi. Ich zväzok je prijateľný iba zo spoločenskej stránky, pre nich je to väčšmi zmluva s diablom.
Pandora sa pre svoje obchodné ambície krátko po svadbe nevedomky zapletie do nebezpečnej konšpirácie. Jedine jej manžel ju môže ochrániť pred zákerným nepriateľom. Žeby zmluva s diablom bola v skutočnosti darom z nebies?


Obálka knihy: Neviem prečo, ale nikdy sa mi nejako extra nepáčili obálky na historických knihách. Obálka Neodolateľného pokušiteľa ma však milo prekvapila. Doslova som sa zamilovala do toho odtieňa, ktorý sa autori obálky rozhodli použiť. Geniálnym štýlom písma je tam doplnený aj názov knihy a tá žena v nádherných šatách celú fantastickú obálku len doplnili. Nemôžem dať nič iné ako zaslúžených 5/5 bodov

Ako som sa ku knihe dostala?: Asi ste si podľa mojich recenzii mohli všimnúť, že vôbec nevyhľadávam historické romantické knihy. Jediné, dá sa povedať, že historické romantiky, ktoré som kedy čítala boli Medený jazdec a Korene Hriechu. To bolo všetko. Keď som však dostala od vydavateľstva Ikar ponuku recenzných výtlačkov a prečítala som si anotáciou Neodolateľného pokušiteľa, strašne ma zaujala a strašne dlho som premýšľala, či si ju zobrať, keďže taký historický žáner kníh nečítam. Dala som jej však nakoniec šancu. 


Čo na knihu hovorím?: Autorku Lisu a ani jej knihy som doteraz vôbec nepoznala. Nielenže nečítam historické knihy, ale ani ich nejako neregistrujem. Po prečítaní som si na Martinuse vyhľadala, že jej v tejto sérii vyšli ešte dve predchádzajúce knihy, ktoré však majú každá iné hlavné postavy. Priznávam, že do knihy som sa nejako nehrnula, keďže som mala trochu obavy ako sa mi bude páčiť. Síce milujem romantiku, ale bála som sa toho skoku do histórie. Kniha ma však úplne prekvapila!! Do štýlu autorky som sa úplne zamilovala, dokázala ma pripútať v knihe už od prvej kapitoly a stránky som otáčala jedna radosť. Knihu som prečítala za jeden a pol dňa a teraz si aj nadávam, že som ju prečítala tak rýchlo a takému skvelému príbehu je koniec.


Iné mladé ženy snívajú o manželstve, no Pandora nie. Iné mladé ženy milujú nádherné šaty, v ktorých môžu ohúriť mužov na rôznych plesoch, no Pandora nie. Iné ženy milujú plesovú sezónu, no Pandora NIE! Ako ste si mohli všimnúť, Pandora nie je ako ostatné mladé aristokratky, ktoré žijú v Londýne. Po smrti rodičov od malička vyrastala so svojimi sestrami takpovediac odtrhnutá od spoločnosti. Keď dospeli, jej sestry sa jednoducho naučili pravidlám, ktoré v spoločnosti platia, dodržiavajú ich a vedia sa chovať tak, ako sa na mladé ženy chovať majú, Pandora si vždy išla za svojim a pravidlá jej robili problém. Ona nesníva o manželstve, v ktorom bude odkázaná na svojho manžela. Chce začať podnikať sama, vyrábať spoločenské hry a zarábať si na svoj život sama. To by sa jej možno podarilo, keby ju jej priateľka na jednom spoločenskom večierku nepožiadala, aby jej našla v altánku spadnutú náušnicu. Nechtiac sa dostane sa do vážne kompromitujúcej situácii s Gabrielom, lordom St. Vincentom. Tomu neostáva nič iné, ako uchrániť jej česť tým, že si ju zoberie za manželku, aj keď si každí svoju budúcnosť prestavoval inak. 


Do celej knihy som sa totálne zamilovala! Tento príbeh nemal žiadnu chybu....asi len tú, že bol taký krátky a ja som ho tak rýchlo čítala. Už v prvej kapitole, keď sa Pandora a Gabriel dostali do kompromitujúcej situácii som sa nevedela prestať smiať. Priznávam, že mi dokonca od smiechu tiekli aj slzy. Preto som hneď vedela, že knihu budem milovať....a nemýlila som sa. Autorka vymyslela síce nešikovnú hrdinku, ktorých je v knihách pomaly viac ako tých šikovných, no tejto sa hádam nič nevyrovnalo. Pri každom jej trapase som sa smiala a zamilovala som sa do nej ešte viac. Pandora bola vážne geniálna hrdinka, ktorú sa proste nedalo nemilovať. Mala svoj názor, nenechala si len tak skákať po hlave a boli jej jedno pravidlá, ktoré zakódovala spoločnosť. Nechcela, aby ju v manželstve ovládal manžel a chcela byť samostatná. Preto som bola na ňu hrdá. Čo sa týka toho jej problému, bolo mi ju vážne ľúto, pretože to isté mám aj ja. Tma je môj nepriateľ. Gabriel bol taktiež zlatíčko. Boli spolu úplne skvelí a jediné, čo mu vytknem je to, ako sa rozhodol odísť od Pandory pri divadle. Teraz si spomínam, že som bola trochu naštvaná, že autorka neuzavrela tú vec s tou Gabrielovou známou z minulosti. 

Čo teraz akože čakáte?? Neodolateľného pokušiteľa vám všetkými 20 prstami čo mám spolu na rukách a nohách odporúčam. Je to vážne fantastický príbeh a ja si píšem do Vianočného zoznamu píšem prvé dva diely, lebo túto sériu isto budem milovať. Tento knihe dávam zaslúžených 5 sovičiek

MOJE HODNOTENIE:
MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!