29. decembra 2017

Čo si myslím o ...? 3 MINIrecenzie #1 | Úlomky ženy, Ženíchov svedok, Nepřítel mého nepřítele

Ahojte! :) Už dlho som nepridala nič do rubriky Čo si myslím o....? 3 MINIrecenzie. Ako som už xy- krát spomínala, vysoká škola mi dávala zabrať a ledva som stíhala prečítať recenzné výtlačky. Teraz sú však sviatky pokoja a oddychu, preto som sa bláznivo vrhla aj na knihy, ktoré som si počas roka kúpila a stáli mi v knižnici. O čom je vlastne táto rubrika? Vždy, keď prečítam 3 knihy, ktoré mám v knižnici a nebudem na ne písať normálnu recenziu, zhodnotím v tejto rubrike. Bude sa jednať len o moje dojmy, charaktery postáv... Mini recenzie nebudú dlhšie ako pár viet. Dúfam, že si rubriku obľúbite.

Dnes pridávam MINIrecenzie na knihy Úlomky ženy, Ženíchov svedok a Nepřítel mého nepřítele.

Úlomky ženy
Po dlhom čase som sa pustila aj do knihy, ktorá nemá dej. Úlomky ženy som viackrát videla na rôznych stránkach alebo na FB, ale nikdy som jej nejako nevenovala pozornosť. Kamarátka ju však chcela ako darček pod stromček a pri listovaní ma neuveriteľne zaujala, preto som si ju kúpila aj ja. Hneď prvá strana a výrok ma úplne pohltili a úplne som s ním súhlasila. Po prečítaní prvej "kapitoly" som začala uvažovať o svojom živote, o ceste, ktorou by som sa mala vybrať a či v živote robím to, čo ma napĺňa. Kniha obsahuje vety, ktoré čitateľa skutočne prinútia premýšľať a to sa mi vážne páčilo. Skutočne vydarená kniha!
5/5

Ženíchov svedok
Túto knihu spolu s jej pokračovaním Manželstvo s rozumu som mala vo wishliste už veľmi dlho dobu. Anotácia ma zaujala, preto som si ju dala aj na zoznam kníh, ktoré by som rada videla pod stromčekom. A predsa...dostala som ju od brata. Hneď na štedrý večer som ju začala čítať. Dej knihy ma už od začiatku neuveriteľne zaujal, postavy som si taktiež obľúbila ale v štýle písania, ktorý autorka zvolila som sa veľakrát strácala. Niekedy som nevedela či autorka hovorí o prítomnosti alebo minulosti. Netvrdím však, že nie som rada, že autorka písala aj o minulosti. Knihe tak dodala ešte väčšie čaro. Kvôli štýlu som knihu nečítala s takým potešením ako by som mala.
3/5

Nepřítel mého nepřítele
Táto kniha bola jedinou, ktorú som zo série o Bavettovi nečítala. Pred pár rokmi som ešte nemala rada knihy, kde postavy mali deti, ale teraz, keď mi to nerobí problém som po nej hneď siahla. A spravila som dobre! Štýl autorky som si znovu zamilovala a knihu som prečítala za menej ako 24 hodín. Dej, postavy a hlavne dcérka hlavnej hrdinky menom Amy bola neuveriteľná! Totálne som ju zbožňovala. Knihe nedávam plný počet bodov z dôvodu, že prvý diel série sa mi páčil viac, on sa proste nedá prekonať. Ale aj tento bol skvelý!
4,5/5