4. septembra 2017

Jennifer Probst: Skúška z lásky

Počet strán: 192 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: Ikar

Anotácia:
Connor Dunkle má odjakživa jasno v tom, čo mu žena môže dať – má byť pekná, prítulná a poruke. Ak tieto tri P nemá, potom on nemá záujem. Vďaka svojej mužnosti a neodolateľnému šarmu zakaždým dostane, čo chce aj koho chce. Až kým nestretne ženu, ktorá mu urobí zo života peklo... a jeho to nadchne.
Ella Blaková sa stará o syna a zároveň pracuje ako profesorka anglickej literatúry na univerzite, kam sa dostala vďaka húževnatej práci a usilovnosti. Výchova desaťročného syna na ňu kladie nemalé nároky, rovnako ako jej študenti – predovšetkým Connor Dunkle, ktorý si myslí, že u nej dostane skúšku za sladký úsmev. Jeho postoje k ženám ju pobúria, nakoniec sa nad ním predsa zľutuje a súhlasí, že mu dá ešte jednu šancu, ak vypracuje špeciálne zadanie. Keď medzi nimi nečakane preskočí iskra, ani jeden nie je pripravený priznať si, čo skutočne cíti. Dovolia láske naučiť ich to, čo obaja potrebujú vedieť zo všetkého najviac?


Obálka knihy: Páči sa mi, že sa vydavateľstvo drží jednej predlohy, čo sa týka obálok kníh Jennifer a skvele tak ukážu v knihovničke. Pri tejto obálke síce vybrali svetlejšiu farbu, ale schvaľujem im to. Červená ruža a diplom sa skvele hodia k príbehu knihy. Obálke preto dávam 5/5 bodov.

Ako som sa ku knihe dostala?: Určite ste si mohli všimnúť, že milujem knihy od Jennifer. Na blogu som zrecenzovala všetky jej knihy zo série Hľadanie- ...vytúženého dňa, ...dokonalej lásky, ...podmanivej krásy a Hľadanie prísľubu večnosti. Každá si u mňa vyslúžila vysoké hodnotenie. Preto bolo jasné, že keď som uvidela ďalšiu knihu od Jennifer, hneď som si ju vybrala na recenziu.

Čo na knihu hovorím?: Jennifer a jej príbehy sú u mňa kvalita, preto som nemala pochýb, že aj tento príbeh sa mi bude páčiť. Keď som dostala balík, v ktorom bola kniha, po jeho otvorení som ostala prekvapená. Kniha je naozaj tenká. Nikdy si nepozerám, koľko strán má kniha, ktorú si objednám a preto som bola pri Skúške z lásky prekvapená. Knihy, ktoré u nás od Jennifer vyšli mali aspoň 330 strán. Bála som sa, či Jennifer dokázala vytvoriť skvelý príbeh aj na tak málo stranách.


Už od prvej stránky mi príbeh sadol. Vďaka štýlu písania som knihu prečítala za jeden deň, pretože som sa od nej nevedela odtrhnúť. Obe hlavné postavy som si už od začiatku obľúbila. Ella pracovala ako profesorka na univerzite. Bola žena na správnom mieste, svoju prácu brala vážne, nenechala sa obmäkčiť sladkými rečičkami, išla si za svojim a hlavne bola milujúca matka. Pre svojho syna by spravila čokoľvek. Aj keď žili v skromných podmienkach, snažila sa z neho vychovať slušného chlapa. Páčilo sa mi, že autorka hlavnej hrdinke dopriala dieťa. Bolo to vážne zaujímavejšie čítanie. Pri anotácii som sa bála, či si na to zvyknem, ale do Luka som sa zamilovala.

Connor bol chlap, ktorému ženy skákali do postele len preto, že sa na nich sladko usmial. Na post manažéra firmy mu stačí dosiahnuť len jedno- získať diplom na univerzite. Konečne ho má na dosah, ale objavila sa prekážka- zapísal sa na anglickú literatúru. Dúfal, že profesorku obmäkčí a jeho známka sa vyšplhá aspoň na C-. Nečakal však toto. Dlhú sukňu, vyťahaný sveter, vlasy stiahnuté do prísneho drdola a veľké okuliare. Čo sa zdalo ako ľahká úloha sa skomplikuje, keď je Ella voči jeho úsmevu imúnna. Ellu však začne stretávať aj mimo univerzity a spriatelí sa s jej synom. Zrazu si uvedomí, že Ella je úplne iná, ako si na prvý pohľad myslel. Jej syna si zamiluje a ju...zdá sa, že po mesiacoch strávených s ňou začína cítiť niečo aj k nej.

V celom tomto príbehu sa mi neskutočne páči vzťah, ktorý si medzi sebou spravia Connor a Luke. Milovala som ich spoločné scény. Či už to boli tie humorné alebo také, pri ktorých mi bolo malého Luka ľúto. Connor mu skoro ako otec, ktorého Luke nemal.

Rozhodnúť, či je kniha ideálne dlhá alebo krátka je ťažké. V knihe sa niekedy skáče po dňoch, týždňoch ale aj mesiacoch. Priznávam, že by som hlavne ku koncu rada vedela, čo postavy v niektorých dňoch robili. Na druhej strane...príbeh nebol zbytočne naťahovaný a neboli v ňom nudné časti. Všetko čo malo byť povedané, bolo povedané. Pridala by som mu aspoň 10 strán.

Ak ste nečítali knihy od Jennifer Probst, tak robíte veľkú chybu! Je to úžasná autorka romantických kníh, ktorá si zaslúži vašu pozornosť. Skúšku z lásky beriem ako jednohubku na spríjemnenie dňa. Je to skvelý príbeh, ktorý nie je zbytočne naťahovaný. Určite knihu odporúčam. Skúške z lásky dávam 4 sovičky. Jednu sovičku odoberám kvôli tých dňom, ktoré autorka nenapísala a ja by som rada vedela, ako sa to vtedy vyvíjalo. Naozaj dúfam, že v budúcnosti u nás vyjdu aj ostatné knihy od tejto skvelej autorky.

MOJE HODNOTENIE:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!