2. augusta 2017

Mesačná chvastačka: júl 2017

Ahojte! 
Prvý mesiac prázdnin máme za sebou. Dúfam, že si užívate, oddychujete a hlavne veľa čítate. :) Priznávam sa, že moje prázdniny sú totálna lenivosť a pozeranie seriálov. Neviem ako u vás, ale tu sa počasie moc nevydarilo a viac ako polovicu mesiaca bolo furt zamračené a dážď. To by asi znamenalo viac čítania, ale ako som spomenula, seriály mi nedovolia odlepiť sa od notebooku. :D Chcela by som o pár seriáloch spraviť odporúčania! (ak mi to moja lenivosť samozrejme dovolí)
Ale naspäť ku knihám. Snažím sa čítať čo najviac, v knižnici mám veľa (skvelých) neprečítaných kníh, ktoré na mňa čakajú, ale znovu som našla čaro vo Wattpade, kde som našla parádne príbehy. Čo už. :D

VEĽKÝ UNBOXING
Toto bola vážne nečakaná kúpa, ktorá si zaslúži samostatnú časť článku. Aj keď sériu Nástroje smrteľníkov milujem, vedela som, že ju už nebude čítať, tak som ju predala. Peniaze som si chcela odložiť na vysokú. Raz večer som si listovala wishlist a proste som si chcela objednať LEN JEDNU KNIHU! JEDNU! Nemalo to byť drahšie ako (myslím) 10€. Nakoniec som platila vyše 40€ a skončila som s 8 novými knihami. Hups... :D Povedzte mi, že nie som jediná, ktorej sa to stalo.
Možná jednou je TÁ kniha, ktorú som si chcela objednať. Knihu som už čítala a ako možno viete, je to moja najobľúbenejšia kniha! Je jedno, že som prečítala ďalšie skvelé knihy, ale táto ostáva v mojom srdci. Je to preto, že hlavný hrdina je nepočujúci ako ja a nevzdal sa svojho sna. Musela som ju proste mať! Séria The Game a kniha Nepřítel mého nepřítele sa mi ako odporúčania objavili, keď som chcela uzavrieť objednávku. Každá kniha bola za cca 2,50€!! Kto by to nebral?! Na knihy Frajer na záskok a Falešný polibek sa neskutočne teším! Majú skvelú anotáciu a neviem sa dočkať, kedy sa do nich pustím. A kniha Zkrocení bouřiváka? Prvý diel sa mi strašne páčil a dlho som si chcela kúpiť pokračovanie.

KÚPENÁ KNIHA A KNIHA NA RECENZIU
Ešte pred veľkou objednávkou som našla v skupine knihu Sedem minút po polnoci asi za 5€. Maťa mi už asi pol rok hučí pri každej objednávke, že si ju mám kúpiť, ale nikdy som to nespravila. Keď som ju však teraz uvidela a cena bola skvelá, brala som ju. Od BUX-u som na recenziu dostala knihu Vesmír na dosah. Táto kniha ma dostala svojou anotáciou! Pred pár dňami som napísala pozitívnu recenziu. :)
VŠETKY KNIHY POKOPE

3 komentáre:

  1. Sedem minút po polnoci je krásna kniha. Dúfam, že sa ti bude páčiť :). Na Vesmír na pleciach sa aj ja chystám. Snáď to nesklame, pretože som sa na to tešila snáď celý rok :D...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Vesmír na pleciach sa pred pár dňami u mňa na blogu objavila pozitívna recenzia. Snáď ťa k tomu ešte viac dotlačí. Určite neodkladaj! Podľa mňa je to skvelá kniha! <3

      Odstrániť
  2. Na falešný polibek už mám dlouho zálusk...
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!