23. júla 2017

Kúzelná knihovnička #2

Po polroku prichádzam znovu s Kouzelní knihovničkou! 💓 Asi sa pýtate, prečo práve teraz. Tento mesiac sa u mňa objavilo veľmi veľa nových kníh, nektoré som predala a preto som si knižnicu poprekladala. A tu je výsledok.
Hneď na začiatku upozorňujem, že nie som vôbec fotografka! Čo na fotkách bude aj vidno. Ak ste videli moju prvú rubriku, vidíte, že vrch sa vôbec nezmenil, stále tam mám plyšákov, kabelku, papiere a SOVIČKY. Veci však postupne budú miznúť, keď budem zapĺňať knižnicu knihami. :) 

 
 Ako vidíte, prvé dve poličky sa vôbec nezmenili. Na prvej má čestné miesto séria Päťdesiat odtieňov a neskutočne skvelá séria V ringu. Konečne som si ju celú doplnila. Na druhej poličke mám celú sériu Crossfire, knihy od Jennifer Probst, kde mi do série jeden (podľa mňa najlepší) diel chýba a prvý diel série Hriešne odtiene vášne. Sériu som síce čítala, ale chcem ju mať doma.
Ďalšia polička je venovaná sérií Quantum, sexy sérii Off-Campus (pri fotení som si uvedomila, že mi jeden diel chýba! Hanba mi!), sérii Stretnutie, knihy Prekroč svoj tieň, ktorá ma chytila za srdce a dve VYNIKAJÚCE knihy od mojej obľúbenej autorky Collen Hoover. Mám v pláne si kúpiť všetky jej knihy do zbierky. Takisto tu mám skvelý hrnček, ktorý som dostala od mamky na narodeniny. 

Ako prvé tu mám knihy Nebezpečná láska a Nepřítel mého nepřítele. Prvú MILUJEM a a druhú sa chystám. Potom tu mám skvelú sériu Stage Dive, ktorú každému odporúčam, sériu The Game, na ktorú sa chystám, skvelú knihu Easy, potom Neohlížej se! a nakoniec dve knihy od skvelej Mii Sheridan. + moju maturantskú stužku. 💗
Na tejto poličke sa nachádza zvodná séria Svudné zlo, séria Trylovia, jedna neskutočne skvelá (!!!!) kniha Korene hriechu a stará dobrá séria Padlí anjeli
 Táto polička je...je proste úžasná. Začína sa skvelou sériu Pekelné stroje, pokračuje knihou Polnočná dáma, Netvor je zver a obsahuje jednu z najlepších sérii aké som čítala- Dvůr trnů a růží! Zdá sa, že sa ešte dlho načakám na preklad tretieho dielu. Nakoniec tu mám Pomstu & Rozbřesk a skvelú Iskru v popole. + záložku skvelého Rhysa, pretože ho milujem!
Na tejto poličke mám skvelého Medeného jazdca, knihu Rockové tango (teda len jej obal, knihu mám zabalenú v kufri do nemocnice :D), Ak ostaneš, skvelú sériu Mighty Storm, klasiku Pýcha a predsudok (ktorú som stále nečítala), začiatok mega skvelej série Royalové, prvý diel série DIMILY a nakoniec knihy Navždy a věčně a Vesmír na dosah.

Najskôr sa chcem ospravedlniť, že knihy dobre nevidno, ale uvedomila som si to, až teraz, keď píšem článok. Ako prvú knihu tu mám Radšej nikdy, potom dve knihy od skvelej S. Young, ktoré chcem určite rozšíriť o ďalšie jej knihy. Knihu, kvôli ktorej som začala čítať- Krásna katastrofa a dva vynikajúce diely série Maddox. Potom sa mi tu objavili dve nové knihy- Frajer na záskok a Sedem minút po polnoci a potom je polička venovaná skvelým knihám s gay tématikou. Jedna kniha je lepšia ako druhá! Probuzení Simona Spiera, Aristoteles a Dante spoznávajú svet a záhady vesmíru, Dám ti aj slnko a skvelú knihu Nedaj sa!
Táto polička je, dá sa povedať, že fantasy. Najskôr tu mám sériu Zavrhnutý, kde mi chýba už len posledný diel, sériu Strieborná kniha snov, knihy Červená kráľovná a Falešný polibek, prvé diely sérií Selekcia a Dokonalý pár.
 Predposledná polička je znovu venovaná romantike. Mám tu kopu rôznych kníh, ktoré mám rada. More klidu, Lola a kluk odvedle, Danteho holka, Klamári, Prvá láska, 3 knihy od slovenských spisovateliek- Odvrhnutá, Skús to znovu, Kúzlo osudu, potom séria Láska bez scénáře, knihu Nádych a pre mňa veľké sklamanie, knihu Madam X.  
Posledná polička je nedokončená, ale pri mojich nákupoch to tak nezostane dlho. :D Ako prvú tu mám knižtičku plnú skvelých komixov- Dospelosť je mýtus (povinne kúpiť!), knihu Láska v prachu hvězd, ktorú som bohužiaľ nedočítala, Mŕtve dievča neklame, Je to inak, mami..., prvú knihu, ktorú som si kúpila- Môj nevlastný brat a knižtičku Radek. Tiež tu mám knihu krížoviek, čítačku kníh, a box s liekmi. :D Na vrchu je skvelá drevená kniha na otváranie, kde mám kopu záložiek. :)

Ako bonus vám chcem ukázať parádny kryt na mobil, ktorý som si objednala! Milujem ho!💕💕 Objednala som si ešte jeden, ale tento je skvelý. Ako sa poznám, tak to neostane dlho a objednám si znovu nejaké kryty s motívom kníh. :D

Dúfam, že sa vám moja knižnica páči. :) Ak chcete, hoďte mi do komentárov link na tie vaše, veľmi rada si ich pozriem. 




1 komentár:

  1. tak to je čarovné a krásne miesto, ktoré sa bude ešte úžasne zapĺňať! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!