3. apríla 2017

Mesačná chvastačka: Marec 2017

Ahojte!! :) Ďalší mesiac máme úspešne za sebou. Keďže som maturantka, v marci som si napísala písomné maturity...teda len zo slovenčiny. Aspoňže tak :D Zdá sa, že nazbierať 33% nie je veľa, ale ja som dokázala pokaziť aj otázky z učiva základnej školy, preto mám trochu obavy, ako to všetko dopadlo. Aj tak sa viac bojím tých ústnych. Čo sa týka zvyšku mesiaca, ten som strávila buď v nemocnici alebo doma. Človek by si myslel, že budem nadšená kopou času na čítanie, ale priznám sa, že ma to ku koncu mesiaca začalo mierne štvať. To ma však neodradilo, aby sa mi v knižnici neobjavili nejaké skvelé úlovky.

KÚPENÉ KNIHY
Kým som bola v nemocnici, prečítala som kopu e-bookov, do ktorých som sa v minulosti zamilovala. Cinder & Ella, Slater Brothers, Perfectly Damaged... Aj tak mi to nedalo a investovala som do dvoch kníh, ktoré som mala vyhliadnuté už nejaké dobu. Práve v týchto dňoch čítam Probuzení Simona Spiera. Počula...a čítala som na ňu kopec pozitívnych ohlasov, takže bola len otázka času, kým si ju kúpim. Som asi v tri štvrtine knihy a začínam sa pomaly zamilovávať. Bouřliváka som nemala vo wishliste dlho, ale kniha ma ihneď zaujala svojou anotáciou. Chvíľami som rozmýšľala, či si neobjednám radšej Rockové tango, ale nakoniec som sa rozhodla začať touto sériou. Som na ňu zvedavá.
DAROVANÉ KNIHY

RECENZNÉ VÝTLAČKY
Tento mesiac sa u mňa ocitli dve knihy na recenziu. Madam X som si vybrala na recenziu od BUX.sk. Milujem tú autorku, takže som sa na knihu tešila. Jediné, čo som však dostala bolo veľké sklamanie. Moju negatívnu recenziu nájdete TU. Nebezpečné klamstvá, ktoré som dostala od Albatros-u sú tiež od autorky, ktorá ma v minulosti sériou Zavrhnutý prekvapila. Do knihy som sa nedočkavo púšťala a nesklamala. Recenziu pridám na blog v najbližších dňoch.

VŠETKY KRÁSKY POKOPE

2 komentáre:

Za každý komentár zo srdca ďakujem!