10. februára 2017

Tinka odporúča #3 Queer as Folk

Booože, ako dávno som nič nepísala do tejto rubriky. Je toho tak veľa, čo by som vám určite odporúčala, ale nič na neprinútilo sadnúť si za notebook a napísať to sem. Začnem asi takto. V januári (doteraz) som bola v škole asi tak týždeň. Nejdem vypisovať čo všetko mi je, ale doma som sa strašne nudila. Do kníh som nechcela stále pozerať, preto bol čas na plán B. SERIÁLY. Ale aké? Skoro všetko malo ešte pauzu, žiadny dobrý seriál ma nenapadol. Vďaka bohu za Maťu, ktorá mi odporučila Queer as Folk. Inak povedané...MOJU DROGU na týždeň.

Anotácia
Reklamný kreatívec Brian pohrdá všetkým okrem sexu, ktorého si dopriava vždy a všade. Keď do svojho podkrovia pozve nezletilého a neskúseného študenta Justina, netuší, že z toho bude viac než len známosť na jednu noc. Dobrák Michael ako manažér v supermarkete tají svoju orientáciu, ale v reštaurácii svojej žoviálnej mamy Debbie a na vykričanej Liberty Avenue žije druhý, oveľa zaujímavejší život. Jeho vytočený kamarát Emmett holduje extravagantným tričkám a virtuálnemu sexu a po planom poplachu s pozitívnym testom na HIV sa rozhodne stať heterosexuálom. Našťastie len dočasne. Osud sa zahral aj so „suchárom“ Tedom, ktorý po drogovej kóme rázne prehodnotil svoje priority. Rovnováhu medzi teplými priateľmi z amerického Pittsburghu vyrovnávajú lesbičky Lindsay a Melanie, ktoré „majú dieťa“ s Brianom a vždy sú poruke s ramenom na vyplakanie či s teplou večerou...
Čo sa týka gay párov...myslím, že to začalo seriálom Shadowhunters a MALECom. Postupne som začala čítať viacero kníh (Dám ti aj slnko, Nedaj sa!, ...). Čoraz viac som vyhľadávala všetko, čo je s nimi spojené. To, že mi tento seriál Maťa odporučila, je to najlepšie, čo sa mi mohlo stať. Najskôr som sa bála, pretože 1. séria je natáčaná v roku 2000, ale hneď po prvých minútach prvej časti som sa do seriálu ZAMILOVALA!


Hneď od začiatku seriálu som si zamilovala hudbu, ktorá je dôležitou súčasťou celého seriálu. Keďže sa celá skupina kamarátov väčšinou stretáva v gay klube Babylon, pri každej scéne hrá iná hudba, ktorá ma prinútila kývať hlavou a podupkávať nohou do jej rytmu. Do mobilu som si stiahla asi 5 mojich najobľúbenejších pesničiek, ktoré zazneli v seriály a ja ich počúvam stále dookola. 
Možno sa viacerým na začiatku bude zdať, že seriál je samý sex, nie je to tak. Ak dáte seriálu skutočnú šancu, uvedomíte si jeho podstatu a aj nejaký odkaz, ktorý v sebe nesie. Vďaka seriálu som si uvedomila, že lesbičky a gay páry sú vo svete považovaní za menejcenných a zaslúžili by si rovnaké práve, ako majú ostatní.  Takisto som sa vďaka seriálu ešte viac zamilovala do gayov a JA CHCEM GAY KAMARÁTA!! (kľudne sa môžete hlásiť nižšie v komentári).

Obľúbená séria a postavy
Seriál má 5. sérií, ktoré sú perfektné, ale v mojom srdci (a v mojom notebooku) sa ocitla hlavne 1. séria. Všetci sú ešte neznámy, spoznávame ich,... a hlavne sa tu stretáva po prvý krát Brian a Justin, ktorý má len 17. 💓 
Moje srdce si získal hlavne Justin. Hneď od začiatku bol strašne ňuňu a rada som sa pozerala ako počas celého seriálu dospieva. Brian bol takisto skvelý, ale občas mal chvíle, kedy by som ho najradšej prefackala (a následne pobozkala, lebo bol proste skvelý a neuveriteľne sexy).
Čo sa týka ostatných postáv, všetkých som zbožňovala aj keď niekedy mali svoje slabšie chvíľky. Teda...okrem Teda, ktorý bol taký...taký nemastný-neslaný.
Postavu, ktorú však musím spomenúť je Debbie. Ona bola ako taká veľká mama celého seriálu. Vždy každému dávala skvelé rady, mala ich všetkých rada a bola pyšná na svojho gay syna. Takých ľudí ako je ona by mohlo byť viac aj v skutočnom svete.

 Neviem čo viac povedať k tomuto seriálu. Najradšej by som každého prilepila na stoličku a prinútila vás to pozerať. Kvôli Queer as Folk som celý týždeň sedela na zadku a po tom, čo som seriál pozrela som mala ešte týždeň depku a absťák. Jeden neskutočný seriál, ktorý by si zaslúžil ešte viac sérií a hlavne, aby bol viac známy.
Sakra...kvôli tomuto článku mám chuť si pustiť znovu nejaké časti a pozrieť nejaké videá. :D
TAKŽE KLIKNITE SEM A ZAČNITE POZERAŤ!

Ak ešte stále váhate (nechápem prečo), dávam sem aj video mojej najobľúbenejšej scény v celom seriály, trailer a video Justina & Briana. :) 

2 komentáre:

  1. A zas sa škerím ako idiot po tých videach, omg :D <3 So cute <3 (Len pri tom prvom som mala zimomriavky, keďže viem, čo sa udeje potom. Takže mi bolo potom do plaču.)
    Milujem Briana <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama sebe teraz nadávam, že som to sem dala. Týždeň som skvele so závislosťou bojovala, ale pozrela som si posledné video a viac to nedokážem....MUSÍM TO ZNOVU VIDIEŤ!! :D <3

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!