16. januára 2017

Desať seriálových nocí #7: Štyria neprávom umierajúci

Keď píšem tento článok, vonku je zima ako v Rusku, mám za sebou hodinové odhŕňanie snehu a práve si vychutnávam čajík. Máme tu ďalšiu časť projektu Desať seriálových nocí. Dnes napíšem o štyroch seriáloch, ktoré sa nikdy nedočkali pokračovania. (A ja by som za to vraždila

Faking It!
Môže byť ešte väčšia nespravodlivosť ako to, že zrušili tento seriál?! Ja som ho milovala! Musela som sa uspokojiť len s 20 minútovými časťami, čo ma ubíjalo. Tento seriál bol proste bombový a skončil sa v tom najlepšom!! Keď som si prečítala, že končí, skoro som si vytrhala vlasy. Podpísala som asi 2 petície proti zrušeniu.
Dracula
Čakala som mesiac, potom dva, nakoniec pol roka a až potom som sa dozvedela, že pokračovanie vraj nechystajú. Taktiež veľká nespravodlivosť, pretože seriál som si strašne obľúbila. Ten herec mal v sebe niečo čarovné, čo som na ňom milovala. Bože, asi si to idem pozrieť znovu. 💗
Eye Candy
Bože, tak sexy policajt tam hral. Prečo seriál zrušili a ja už nad ním nemôžem slintať? :( Taktiež skvelý deja tiež sa to skončilo v tom zaujímavom. Ach...
Star Crossed
Tak šokujúci koniec a skončí sa to?! Čo si tí režiséri vlastne myslia?! Celý seriál bol zaujímavý, aj keď miestami troooošku nudný. Rada by som videla pokračovanie. Možno ho zrušili preto, pre spravili taký blbý koniec, že sa z toho nevedeli vymotať. :D
Čo ma ešte čaká?:

6 komentárov:

  1. Tak ani jeden seriál neznám, zajímavé :D Dokonce jsem o nich ani neslyšela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si prečítaj o každom a možno ťa nejaký zaujme. Každý ti odporúčam, ja som ich milovala. Faking It je skôr komédia, Dracula historický a romantický, Eye Candy dramatický a Star Crossed fantasy s blbým koncom. :D

      Odstrániť
  2. Eye Candy bol fakt super seriál a tiež sa mi nepáči, že ho zrušili, ale aspoňže je aj knižné vydanie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa mi nepáči, že ho zrušili a mal tak málo častí. :(
      O knihe som počula, ale bohužiaľ som ju nečítala a ani sa ju nechystám. Zostanem verná seriál. <3

      Odstrániť
  3. Naprosto souhlasím s Eye Candy! To, že ten seriál zrušili mě pěkně naštvalo, protože Tommy!! Uááá. Vím, že je i knižní předloha, chtěla bych si ji jednou přečíst, ale ten seriál mě prostě chytnul, a opravdu mě mrzí, že už nebudou další díly. Už nikdy. :'(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňa podstatne dosť nas*alo, keď zrušili The Secret Circle :D

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!