22. decembra 2016

Vianočný wishlist | Aké knihy chcem pod stromček?

Čo napísať na začiatok? :D Názov tohto článku asi hovorí za všetko. Keďže som jediná, ktorá v našej rodine aktívne číta (aj neaktívne...som asi jediná, čo pozná slovo KNIHA), musím každé Vianoce napísať pre rodinu zoznam kníh, z ktorých mi môžu nejakú kúpiť. Ono to je u mňa ťažké. Som romantička, ale všetká romantika ma nezaujíma. Rada prečítam aj fantasy, ale len ak ma zaujme obsah. Preto mi rodina nikdy nekupuje knihy bez toho, aby som im dala nejaký užší zoznam. :D
Podľa všetého mi kupujú knihy hlavne v kamenných kníhkupectvách (ak im nedám názvy kníhkupectiev na internete), preto sa im na zoznam snažím dať knihy preložené v slovenskom jazyku a také, ktoré sa na pultoch nájdu.

Na začiatok začnem možno takou novinkou. Zamilovala som si varenie!! V poslednom čase doma varievam stále viac a viac. Hľadám si recepty a viac krát som mamku v nedeľu vyhnala z kuchyne a robila som obed ja. Ja a pečenie nie sme kamaráti. Vždy sa mi žiadny koláč nepodarí,..ale varenie mi celkom ide! :) Preto som si priala pod stromček dve kuchárske knihy. Zdravé raňajky a Moje skvelé jedlo mi hneď padli do oka! Obsah aj obálka sú lákavé, zdá sa, že recepty nie sú komplikované. Potešila by som o kúsok viac, ak by som dostala tieto dve knihy miesto nižšie uvedených. (Ale fakt len o kúsok. :D ) <3
Rockový risk a Rockový polibek mám vo wishliste už dlho. Vždy som si ich chcela kúpiť, ale nejako som sa k tomu nedostala. Keď som si pozerala knihy, ktoré chcem od mamky, písala som ich ako prvé. Vážne si ich už musím prečítať! AK ich nedostanem, hneď v prvej objednávke si ich objednávam. Iskru v popole som obchádzala už odkedy vyšla. Nejako ma k nej nič nelákalo. Pred pár týždňami som si však prečítala recenziu na jednom blogu (vážne som zabudla na akom) a odvtedy knihu musím mať. Som na ňu strašne zvedavá a...pšššš....mamka sa preriekla, že mi ju objednala, takže práve sa škerím ako idiot. :D Stingeruv pád som chcela odkedy som si pred rokom prečítala knihu Leo. Do štýlu autorky som sa zamilovala a sama sebe nadávam, že som si knihu ešte neobjednala. Modlím sa, aby som ju na Vianoce dostala.
No....to bol zoznam mamky. Teraz ide brat a jeho priateľka. :D Tu som musela rozmýšľa extra rýchlo. Napísala mi, že jej mám dať hneď vedieť, aké knihy chcem na Vianoce, pretože práve je v kníhkupectve. Ja šokovaná, bez možnosti pozrieť sa do notebooku na môj wishlist som písala prvé knihy, ktoré ma napadli. Ale som s mojim výberom spokojná. :D (Áno, dobre vidíte. Mám brata, ale píšem ONA, keďže to kupuje jeho frajerka a on sa tam len podpíše...možno ani to. :D To sa som mu kupovala darček dve hodiny. Pff...) Na Korene hriechu ma navodila recenzia u Mati. Anotácia ma príliš nezaujala, ale jej recenzia ma presvedčila o tom, že knihu musím mať. Ženíchov svedok a Manželstvo z rozumu ma zaujali už odkedy vyšli. Znovu sa priznávam, že som nemala šancu si ich objednať. Tu sa vždy vyskytla nejaká iná....lepšia...kniha, ktorá ma zaujala a vždy som si hovorila, že si ich objednám nabudúce.
Tak...tieto knihy chcem pod stromček ja. :) A čo vy? Pochváľte sa v komentári, aké knihy si prajete nájsť pod stromčekom.

2 komentáre:

  1. Skvělý výběr :) Jiskra v popelu je skvělá a rockovou sérii od Kylie Scott bych si taky přála :) Tak pěkné Vánoce a hodně knižních dárků :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na všetky knihy, ktoré spomínaš sa teším, dúfam, že ich dostanem. :D
      Aj tebe krásne Vianoce a takisto veeeeeeeeľa knižiek pod stromček.

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!