28. decembra 2016

To najdôležitejšie z Vianoc 2016!

Ahojte!! Po sviatkoch, kope jedla, koláčov, rozprávok sa hlásim do služby na blogu. :)
Aj keď bolo kopa času na čítanie, nemala som nejako veľmi náladu, knihu Rockový risk ešte stále čítam, preto neprinášam žiadnu recenziu. Rozhodla som sa ale v skratke zrekapitulovať mojich pár dní, ktoré sa niesli vo Vianočnom duchu. Napíšem niečo o darčekoch, filmoch,....atď.

Najlepšie darčeky pod stromčekom
Začnem asi tým najdôležitejším. Tento rok som si našla pod stromčekom vážne krásne kúsky. Dostala som kopu kozmetiky, diáre, oblečenie a drobnosti. Čo ma však najviac potešilo boli (samozrejme) knihy a 2 kabelky.  Kabelky som už asi pred mesiacom pozerala s mamkou. Fialovú farbu milujem, strašne sa mi zapáčila táto konkrétna kabelka. Keď som ju však naživo uvidela, nevedela som od nej odtrhnúť oči. Je nádherná!! Aktovku som túžila mať kvôli škole, pretože moja kabelka do školy ten nápor kníh pred Vianocami nevydržala. Obe sú nádherné a už sa teším, kedy si ich zoberiem do mesta.
Bola som prekvapená kopou kníh, ktorú som dostala. Vážne som si myslela, že dostanem len 2-3 knihy. Ako som pred pár článkami spomínala, rodine som dala zoznamy kníh, ktoré mi môžu kúpiť, preto som nebola až tak prekvapená názvami, ale tým koľko mi ich darovali. Asi som bola dobrá. :P :D
PS: Obidve starké mi dali pár desiatok € so slovami "na knihy", takže kníh bude ešte viac. 😆😈
Upečené koláče
Tento rok som na seba hrdá, čo sa týka pečenia. Všetky koláče som upiekla JA! Bohužiaľ fotky nemôžem dodať, keďže v tejto chvíli po koláčoch nie je ani smietka. :D
Upiekla som Banánové muffiny, ktoré som ja "múdra" dala do špajze, kde je asi -100°C (podľa mojej stupnice). Takže boli trochu tvrdšie, ale chutné.
Koláč z BEBE keksov som robila prvý krát. Vždy ho robievala mamka. Toto je koláč, ktorý spravíme na celý veľký plech a zjeme ho rýchlosťou svetla. GENIÁLNY!
Torta z mascarpone je vynikajúci recept mojej starej mamy. Je tak skvelá, že sme ju zjedli za jeden deň!! :D Je strašne ľahká, nepečie sa, len sa dá na pár hodín schladiť. Ide tam len mascarpone, kyslá smotana a vanilkový cukor. Klaniam sa starkej!!
Marlenku som robila druhý krát. Robí sa dve hodiny, nadávam pri ňom ako hrom, je tam kopa riadu, som celá špinavá, ale vraj sa mi stále podarí (mne nechutia orechy). Takže sa nesťažujem. :D
Takže +- som pribrala asi 10kg, mám strašne tučné brucho a práve v tejto chvíli sa mi chce plakať a nadávam si prečo som sa toľko prejedala.
Najlepšie filmy Vianoc
Čo by to boli Vianoce bez skvelých filmov. Ani tento rok stanice nesklamali a odvysielali moje najobľúbenejšie filmy a aj novinky. Možno sa teraz prekvapíte, že sem nenapíšem Popolušky, Perinbabu, ale toto sú moje NAJ filmy týchto Vianoc.
Pelíšky je môj najobľúbenejší film Vianoce!! Bez debaty! Vždy keď uvidím, že je na programe, oči sa mi rozžiaria a ja sa neviem dočkať. Tento film na uchvátil. Skvelý dej, humor, postavy. Nemám čo vytknúť. Pripínaj video mojej najobľúbenejšej scénky filmu! Vždy sa smejem ako idiot a niekedy si aj zatancujem :D
Tento rok si Markíza pripravila novinku Dračia nevesta. Ruská rozprávka, o ktorej som doteraz nikdy nepočula. Keď som ju však pozrela, zaradila sa medzi moje najobľúbenejšie rozprávky. Určite si ju pozriem ešte veľa krát.
Moje NAJ filmy Vianoc uzavrie Zostaň som ňou, ktorý určite každý knihomoľ pozná. Podľa mňa skvelý film, má ho strašne rada a som šťastná, že ho dali v TV. Trochu mi síce vadil dabing, ale čo už.

Nový účes
O zmene som rozmýšľala už dlhšie. Nič som však nerobila, pretože mamka chcela, aby som na Stužkovej mala dlhé vlasy do účesu. Stužková však bola dávno a ja som moje dlhé vlasy nevedela viac vydržať! Mala som ich strašne husté, vždy som ich musela mať zopnuté, lebo sa všade zachytávali. Každé ráno som ich musela 10 minút rozčesávať, cez deň sa mi spravili veľké chuchvalce, ktoré som si pár krát musela odstrihnúť. Najhoršie však bolo to padanie. Všade! Na každom kroku boli moje popadané vlasy. Keďže mamka je bývalá krajčírka, s nožnicami to vie, včera mi moje po pás dlhé vlasy skrátila pár cm pod plecia. Tiež mi trochu dopostupna odstrihala šticu, aby som už nebola ako to dievča z hororu Kruh. Pred nástupom do školy chcem ešte zmeniť farbu na moju prirodzenú blond, aby postupnosť bolo lepšie vidieť, lebo tu mi zaniká. Možno vlasy ešte trochu skrátim.
PS: Ospravedlňujem sa za kvalitu novej fotky, ale som doma, vôbec upravená, takže to aj tak vyzerá.
Zlé správy
Tieto Vianoce boli asi prekliate. Čo sa ešte do konca roka stane?!
Na Vianoce k nám mala prísť moja 96 ročná babka z domova dôchodcov. Aj keď je síce stará, vždy je aktívna a á kopu energie. Deň pred Štedrým dňom ju mali doviesť, ale keď sa natešená balila, zlomila si 3 rebrá!! Štedrý deň teda strávila sama v nemocnici, ktorú radšej nekomentujem!! Boli sme ju pozrieť hneď na druhý deň a...proste strašné. Aby toho nebolo dosť, dnes nám zavolali, že jej tam zistili rozsiahlu rakovinu pečene! Toto si vážne nezaslúžila.
Tieto Vianoce boli pre neho naozaj posledné. George Michaela som síce aktívne nepočúvala, ale niektoré pesničky mi ostali v srdci. Hlavne pre moju mamku to bol riadny šok, keď sme sa dozvedeli, že zomrel. Last Christmas bude navždy moja Vianočná pieseň!
Kto dokáže vyvracať všetko, čo zje na Štedrý deň, 1. a 2. sviatok vianočný? JA!! Bolo to niečo strašné! Nič som si nevedela vychutnať. O bolesti hlavy radšej pomlčím.

Tak to bolo to najdôležitejšie, čo sa cez moje Vianoce u mňa zomlelo. A čo vy? Ako ste si vychutnali sviatky? :) Zastihlo vás niečo neočakávané?

1 komentár:

  1. Film Pelíšky mám tiež veľmi rada. :D
    To s Tvojou babkou mi je ľúto, my sme zase mali na Štedrý deň rodinnú hádku, čo sa tiež na Vianoce moc nehodilo a dobre nepočúvalo, ale aj také veci sa bohužiaľ stávajú.
    Do Nového roka Ti prajem veľa šťastia, zdravia, skvelých kníh, splnených snov a veľa euráčov na knižky! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!