17. decembra 2016

Desať seriálových nocí #3: Osem občasných zázrakov

Ahojte, znovu sa hlásim s parádnym projektom Desať seriálových nocí, ktoré má na svedomí Lili Darknight. :) V treťom článku sa pozrieme na osem seriálov, ktoré podľa mňa nemajú epizódy dostatočne často...čo znamená každý deň! Okey, alebo každé dva. Nejak by som to prežila. Ale viac nie! Poďme na to...

Lucifer
Začnem mojou najnovšou a teraz asi aj najväčšou láskou. Pamätám si, že bol diel 2x02, keď som začala seriál pozerať. Bola som doma chorá a za dva dni som všetky časti do 2x02 dopozerala! A chcela som viac. Vždy chcem viac. Tento seriál by sa mal vysielať každý deň. Skvelý dej, postavy, kopa humoru. Bože, chytám záchvat, keď si spomeniem, že teraz naň budem musieť čakať tak dlho. Asi si ho cez prázdniny pozriem odznovu.
Shadowhunters
Ach...moja láska. Seriál som si zamilovala, aj keď si stále neviem zvyknúť na hercov, ktorí stvárňujú postavy Jakea a Valentina. Ostatní sú pre mňa v pohode. Kým má seriál pauzu, prečítala som celú sériu Nástrojov smrteľníkov a práve čítam Magnusa Banea. Seriál som si pozrela asi milión krát. Chcem viac dielov!


Shameless
Tento seriál je geniálny! Prvých pár častí bolo trochu zložitých, človek si musí zvyknúť na viac sexuálnych scén, ale keď spoznáte postavy a ich život, nedá sa ich nemilovať. Tento seriál môže mať aj 3 časti za deň a ja by som ho milovala. Shameless je ten typ seriálu, ktorý sa každou sériou zlepšuje a nie zhoršuje ako poniektoré seriály.
Games of Thrones
Keď sme už pri tých sexuálnych scénach a zvykaní... :D Sú len dve skupiny ľudí. Tí, ktorí ho milujú a tí, ktorých nezaujíma a ešte ho nevideli. Véééľmi dlho som sa musela dostávať do tej prvej skupiny, ale nakoniec sa mi to podarilo. Teraz tento seriál milujem a bola by som vážne rada, keby mal nové diely častejšie.
Young and Hungry
Tak strašne zlatý seriál! Keď som ho náhodou objavila, netušila som, že sa mi tak zapáčil. Emily Osment som mala už odkedy som ju spoznala v Hannah Montana. Vidieť ju v jej vlastnom seriály kde hrá dospelú bolo vážne skvelé. Podarený seriál, skvelé vtipné scény, geniálne postavy. Zaslúžil by si viac ako 20 minút. Pred pár mesiacmi sa niekde seriál vytratil, netuším, či skončila séria, ale neuveriteľne mi chýba. Chcem proste viac Gabi a Josha!!!
Teen Wolf
Seriál, ktorý asi nemusím predstavovať. Pozerám ho už niekoľko rokov, aj keď posledné série nie sú také dobré ako prvé, neprestal ma baviť. Som vážne smutná, že je už posledná séria. Chcem viac častí!
Stitchers
Pre niekoho možno neznámy seriál, ktorý sa začal vysielať len v roku 2015. Ako som si prečítala, nemá veľmi dobré hodnotenia, ale podľa mňa je skvelý. Určite si zaslúži vašu pozornosť a VIAC DIELOV!!
Reign
Aj keď ho chcem o čosi menej ako ostatné seriály, ktoré som sem napísala, musela som ho sem dať. Skvelé postavy, dej, zápletky. Bohužiaľ....posledná séria sa mi páči o čosi menej, preto by som diely nepotrebovala každý deň...stačí každý druhý. :D

Čo ma ešte čaká??:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!