2. októbra 2016

Mesačná chvastačka: September 2016


Ahojte!
September mám úspešne za sebou. Moc som si školu neužila (nie že by mi to chýbalo), mala som dvojtýždňovú prax, cez ktorú som robila aj revíziu našej obecnej knižnice, takže sa mi páčilo. V októbri ma čaká kopa učenia, ale aj stužková, keďže som už štvrtáčka.
Ale späť ku knihám. Tento mesiac bol trochu...hm...chudobnejší ako predchádzajúce, čo som si uvedomila len dnes pri fotení.

Tento mesiac nejdem robiť žiadne kategórie (kúpené, recenzné,..., ), keďže, ako som už vyššie spomínala, nemám veľa kníh. Na recenziu od buxu som si tento mesiac vybrala úžasnú knihu Hľadanie podmanivej krásy, ktorá bola pre mňa trochu menej zaujímavá, ako ostatné knihy od autorky, ale stále skvelá. Celú moju recenziu nájdete TU.
Skoro som zabudla na moju malú lásku!!! Knihu Radek som dostala taktiež na recenziu rovno od samotnej autorky, ktorá bola tak láskavá a PODPÍSALA mi ju. Takže....moja prvá podpísaná kniha, skvelé čítanie...nuž, celý môj názor si prečítate TU.

Obe knihy, ktoré sa u mňa ocitli tento mesiac boli skvelé! Čítali ste niektorú z nich? Čo na ne hovoríte? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!