13. augusta 2016

Tina Reber- Láska bez scénáře

Počet strán: 656 strán
Jazyk: český jazyk
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania: 2014
Diel: #1

Anotácia:
Ryan Christensen neměl jiné přání, než být hercem. Ani v těch nejdivočejších snech si však nedokázal představit život, ve kterém by ho pronásledovaly fanynky a paparazziové a navzájem se o něj přetahovala všechna hollywoodská studia. Během filmování v malém městě na Rhode Islandu je nucen vyhledat v místním baru útočiště před davem vřískajících fanynek… a nalezne mnohem víc, než čekal.
Taryn Mitchellová má za sebou neúšpěšný vztah a došla k závěru, že bude nejlepší udržovat si od mužů bezpečnou vzdálenost. Když však Ryan vrazí do dveří jejího podniku, nemůže si pomoct, aby ji neuchvátil jeho humor a přitažlivý vzhled. Při pohledu na jeho sto osmdesát osm centimetrů výšky, blond vlasy, modré oči a neuvěřitelné tělo by každá dívka v Seaportu okamžitě omdlévala, ale Taryn není jako každá druhá.
Ako som sa ku knihe dostala?: Túto knihu som objavila asi pred rokom (?), uložila som si ju, ale nikdy som sa nedostala k tomu, aby som si ju kúpila. Keď som ju prednedávnom objavila v jednej skupine, povedala som si, že nastal čas, aby som ju konečne prečítala. Po niekoľko dňovom boji z vyše 600 stránkami musím povedať, že neľutujem, že som sa do nej pustila a teším sa na ďalší diel. 

Čo na knihu hovorím?: Hneď na začiatok sa priznám, že keď mi kniha prišla, zľakla som sa, pretože bola vážne hrubá a ja som sa bála, o čom autorka bude toľko písať, keďže kniha ešte mala pokračovanie. Už dávnejšie som si uvedomila, že čím je kniha hrubšia, autor píše viac omáčky okolo a kvalita príbehu upadá (áno, viem, že sú aj výnimky).

Anotácia knihy ma hneď zaujala. Tak trochu ma to ťahá k príbehom o "Popoluške", ktorá nájde svojho princa a jej život sa ako mihnutím čarovného prútika zmení k lepšiemu. Tina Reber bola pre mňa neznáma autorka, ktorá si ma však získala touto knihou. Jej štýl písania mi sadol a aj keď je príbeh dlhší ako väčšina, vôbec nepísala veľa omáčky okolo. 

Čo sa týka deja knihy...zamilovala som si ho. Kto by nechcel, aby v jeho meste natáčal populárny, mladý a sexy herec, ktorého zachránite pred šialeným davom fanúšičiek. Tina si dávala načas a všetky situácie do detailu opisovala. Pri niektorých knihách by mi to vadilo, ale pri tejto nie. Mohla som sa lepšie vžiť do danej situácie a lepšie spoznať postavy. Dej knihy sa síce posúval pomalšie (čo priznávam), začalo to mať nejakú tú akciu asi po 200 stránkach, ale kniha sa radí medzi oddychové, takže mi to nevadilo. 

Čo sa týka tej akcie, ktorú som vyššie spomínala...Tina mi v tejto knihe tak trochu otvorila oči. Opísala život herca, jeho problémy so súkromím a tým, ako ho všade fanúšikovia prenasledujú. Tak trochu mi je teraz všetkých hviezd ľúto. Vážne to musí byť ťažké, že nemajú žiadne súkromie, fotia ich 24/7 a nájdu sa aj "maniaci", ktorí sú schopní zájsť až príliš ďaleko...rovnako ako v knihe.

Hlavné postavy knihy som si obľúbila. Ryan bol moje zlatíčko, ktorého mi bolo ľúto, že má toľko snov o súkromí, ale nedarí sa mu ich splniť. Taryn bola tiež skvelá, nemám ku nej viac čo povedať. Tiež sa mi páči, ako Tina popracovala aj na vedľajších postavách a nebolo to celé len o Ryanovi a Taryn. Ako inak...v knihe sa objavili aj postavy, ktoré nenávidím a modlím sa, aby sa neobjavili aj v druhom diely. 

Knihu som vychválila, čo uznávam, ale zaslúži si to. Jediné negatívum, kvôli ktorému aj strnem jednu sovičku je, že som nechápala správanie oboch hlavných hrdinov na konci knihy. Milovali sa, osud im do cesty postavil prekážky, ale oni sa hádajú, sú za niečo urazení, nevedia sa rozprávať a ja som nechápala ich správanie. Proste...v tých stranách som sa stratila.  

Knihe dávam zaslúžené 4 sovičky, každému romantikovi ju odporúčam. Je to oddychová (a dlhá) kniha, ktorá síce všade stojí len okolo 4€, ale má oveľa väčšiu hodnotu. :)

MOJE HODNOTENIE:

CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU: 
Skvelé, sladké a neviem sa dočkať ďalšieho dielu. <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!