27. júla 2016

M.S. Force- Cnosť

Počet strán: 304
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2016
Séria: Quantum #1

Anotácia:
On je dominantný alfa-samec, ona odmieta sex pred manželstvom. On je bohatý, sexi a neodolateľný, ona sa bráni. To na fungujúci vzťah vôbec nevyzerá... 
Vstúpte do sveta slávnej filmovej hviezdy Flynna Godfreyho a newyorskej učiteľky na základnej škole Natalie Bryantovej. Presúvajte sa s nimi z New Yorku do Los Angeles, z Hollywoodu do Las Vegas a sledujte vývoj ich ľúbostného vzťahu, v ktorom zažijú všetko – romantiku, túžbu, vášnivý sex, prenasledovanie novinárov bažiacich po informáciách, ba i zločin, ktorý ich môže zničiť.
Ak však neobľubujete mužov s drsnejším slovníkom, ktorí pre milovanú ženu riskujú, splnia jej akékoľvek želanie a urobia pre ňu všetko... ak vám vášnivý sex nič nehovorí, ak sa vyhýbate napätiu a šteklivému rozprávaniu... táto kniha nie je pre vás! Varovali sme vás...


Osudová láska na pozadí temnej minulosti

Obálka knihy: Vážne? To dievča má byť neskúsená a nevinná učiteľka na základnej škole? Existuje toľko veľa tvárí, ktoré mohli použiť. Chválim však výber mužského modela a písmo. Obálke dávam preto 3/5 bodov.

Kniha Cnosť od... pre mňa...neznámej autorky M.S. Force ma zaujala hneď, ako som sa dočítala, že ju vydavateľstvo Ikar bude vydávať. Pretože: 1. kniha mala strašne zaujímavý názov, ktorý ma ku sebe nejako priťahoval, 2. anotácia ma veľmi zaujala a 3. hlavná postava je filmová hviezda?! Tak to som si nemohla nechať ujsť. Knihu som prečítala za dva dni a splnila moje očakávania.

Cnosť je kniha, ktorá vás zaujme už od prvej kapitoly. Nie ani tak kvôli hlavným hrdinom, ale kvôli psovi! Staršia sučka, ktorú má hlavná hrdinka Natalie sa totiž postará, aby sa hlavní hrdinovia prvý krát stretli. A nebude to príliš pekné....za to to bude zábavné. Som rada, že autorka vymyslela niečo originálne a nie nič klišé. Tiež sa mi páčilo, že autorka sa nikde neponáhľala a celú 300 stranovú knihu venovala len vyše 2 týždňom v životoch postáv, ktoré detailne opísala, ale nerobila okolo všetkého omáčky. Použila pri tom príjemný a ľahký štýl písania, ktorý čitateľa núti prevracať jednu stránku za druhou. Z čítania vyplývalo, že autorka je skúsená a je jasné, prečo sú jej knihy populárne.

Natalie bola hlavná hrdinka, ktorá mi do knihy neuveriteľne sadla. Bola milá, zaujímavá a minulosťou zničená. Bolo milé sledovať ju, ako prežíva všetky tie stretnutia s filmovými hviezdami, ktoré vďaka Flynnovi stretla. Vďaka nej som mala možnosť sa konečne dočítať, aké by to bolo, keby sa fanúšička stretla so svojim idolom a on sa do nej zamiloval. Čo sa mi na nej nepáčilo bolo, že svoje veľké "POČKÁM AŽ DO SVADBY" zabudla tak rýchlo. Na konci knihy mi jej bolo ľúto a som strašne zvedavá, ako séria bude pokračovať.
Flynn...nemám ku nemu čo vytknúť. Bol proste...filmová hviezda. Bol milý, romantický, chápavý, láskavý, ochranársky...a samozrejme mal tajomstvo, ktoré sme mohli vidieť už pri viacerých knihách...bohužiaľ. Geniálne napísaná postava, ktorá podľa mňa nemala žiadnu chybu.

Viem, že recenzia je možno krátka, ale ja dúfam, že zaujala a vy dáte knihe šancu, pretože si ju zaslúži. Dej bol skvelý, hlavné postavy takisto a pre každého romantického čitateľa je to tá pravá kniha! Prvému dielu série Quantum nemôžem dať nič iné len plný počet sovičiek a tešiť sa na ďalší diel, ktorý vyjde 4. 10. 2016. :)

MOJE HODNOTENIE:

Za recenzný výtlačok zo srdca ďakujem kníhkupectvu BUX.SK  .
Vy si knihu môžete kúpiť TU.

2 komentáre:

  1. Nepočula som o nej, no vyzerá veeľmi dobre! Asi sa po nej poobzerám, ďakujem za tip :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som ti poradila. Určite si ju zaobstaraj, ak máš rada romantické knihy. :)

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!