3. júla 2016

Letná súťaž o knihu podľa VLASTNÉHO výberu!

Ahojte! 
Konečne sú tu tie vytúžené prázdniny, na ktoré sme všetci tak čakali. Prvé dni sa vydarili, bolo vážne krásne (úžasná sauna rovno na dvore :D ), len škoda, že včerajšia noc a dnešok sa tak pokazili. :/
Ale nevadí!! Určite si užijeme kopec krásnych dní a veľa čítania pri vode a na slniečku, čo mi pripomína, prečo vlastne píšem tento článok. :D
Keďže niekedy viem, aké to je byť pár dní bez knihy, nemôžem dopustiť, aby ste ten pocit beznádeje zažili aj vy. Preto som pre vás prichystala LETNÚ SÚŤAŽ! 
Maťa vám môže sama dosvedčiť, ako dlho som rozmýšľala, akú knihu/knihy vám do súťaže dať.






Nakoniec som sa však rozhodla, že nepoznám žáner každého čitateľa a chcem dať možnosť všetkým, preto prinášam súťaž o KNIŽNÚ POUKÁŽKU V HODNOTE 10€ na nákup knihy (alebo kníh, ak vyjde) podľa vlastného výberu.
Taktiež som sa rozhodla, že čím viac sa vás do súťaže zapojí, tým viac môže výherca získať! Ku výhre by som pribalila pár drobností (autogram, záložky, sáčky čaju, cukríky, hrnček...). A ak vám bude skutočne dosť, tak možno spravím aj druhého výhercu, ktorý získa nejaké drobnosti. :)

A aké sú ZÁKLADNÉ podmienky súťaže?

  • Súťaž trvá od 3.7. 2016 do 31.7. 2016
  • Výhercu (alebo výhercov) vyhlásim 1.8. 2016 (popr. o deň neskôr)
  • Do súťaže sa môžu zapojiť čitatelia zo SR (Čechom sa ospravedlňujem)
  • Do súťaže sa môžete zapojiť len RAZ. Duplicitné vstupy sa mažú spolu s prvým. 
  • Potom už stačí len vyplniť FORMULÁR nižšie. ;) 



Tak ja vám už len prajem veľa šťastia a príjemné prázdniny! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!