4. júna 2016

Music and books #9

AHOJTE!!
Je to už vážne dlho (cca dva mesiace), čo som pridala príspevok do tejto rubriky. Priznám sa, že som na túto rubriku vážne zabudla, čo je vážne čudné. O.o Keďže som mala dva týždne prax a väčšinu času som robila aj revíziu knižnice, skoro celý čas som počúvala hudbu.
Znovu mám to obdobie, kedy počúvam asi tri pesničky furt dookola a čakám, kedy mi z nich začne šibať a začnem ich nenávidieť, ale...!! Ešte sa to chvalabohu nestalo.
Dnes vám prinášam pesničku Major Lazer - Be Together feat. Wild Belle. O Major Laze ani o Wild Belle som vôbec nepočula a nepoznám od nich žiadnu inú pesničku okrem tejto. A ako som sa ku nej dopracovala? 
Určite každý knihomoľ počul o seriály Shadowhunters. Priznávam sa, že ja patrím do tej skupiny, ktorá tento seriál miluje (okey, nekomentujem hercov Jakea a Clary). Kto by ale nemiloval Aleca a Magnusa?! I <3 MALEC!! Samozrejme, že som pozerala na internete asi 200 videí a nakoniec som sa dostala aj ku videu, ktoré bolo s Alecom a s Lydiou z Teen Wolf. Do tej pesničky a do toho videa som sa zamilovala na prvý pohľad! 


Major Lazer - Be Together feat. Wild Belle

Pripájam tiež video o ktorom som hovorila :) :3

2 komentáre:

  1. Shadowhunters som práve dopozerala (ehm, začala som včera :D) a ešte stále sa rozplývam nad Malecom <3 Jeden z mojich najobľúbenejších párov ever.
    A Alec je fakt sexy <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj sa, keby že to nepozerám pri premierach, tak aj ja tých 13 častí pozriem za jeden deň. :D
      Ja seriál kukám len kvôli MALEC. <3 Okey...možno ešte aj Izzy, ale MAlec sú proste úžasní. :3 Normálne mi je až do plaču, že taký sexy chlapi nežijú aj v blízkosti môjho domu. :D

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!