21. mája 2016

UNBOXING #17


AHOJTE!
Konečne sa hlásim aj s Unboxingom. Priznám sa, že rozmýšľam, že Unboxing zruším. :/ Keď ja som strašne lenivá fotiť a hlavne keď mi príde kniha rýchlo ju chcem vidieť a vždy ju zabudnem odfotiť.
Nakoniec som sa však rozhodla, že budem do Unboxingu pridávať len recenzné výtlačky, ktoré mi prídu. :)
A teraz ku knihe. Konečne sa mi začala znovu spolupráca s kníhkupectvom megaknihy.sk. V mojom wishlist-e mám veľkú kopu kníh, ktoré chcem prečítať a preto som sa dlho rozhodovala, ktorú knihu si zoberiem na recenziu. Prerábame dom, zbieram si známky do školy, idem mať prax a preto nestíham čítať. Preto som sa rozhodovala z kníh, ktoré nemajú dej a nezabudnem kde som prestala čítať. Takú knihu som mala vo wishliste len JEDNU!! A tou bola:

Mám rada, ako pocitovo zabalia knihy v megaknihách. :3 Vždy mi prídu pekne zabalené, so zľavou (ktorú som práve využila- 30%+ poštovné zadarmo sa neodmieta) a záložkou.

A tu je v plnej kráse!! Áno, skutočne som si zaobstarala Psychológiu pre násť- ročných. Ani som ju nejako neregistrovala, ale objavila som na ňu jednu skvelú recenziu, ktorá ma presvedčila, že ju proste musím mať! Uvidíme, ako sa mi zapáči. :)

Máte túto Psychológiu? Páčila sa vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!