5. marca 2016

Mesačná chvastačka- Február 2016

AHOJTE! 
Skočil sa už druhý mesiac v novom roku a to znamená, že je čas na novú Mesačnú chvastačku.
Február bol biednejší, čo sa nových kníh týka, pretože všetky peniaze šporím na opravu mojej izby, keďže ideme prerábať dom....KONEČNE. Celý mesiac som preto chodila čítavať príbehy na wattpad, kde mám knižnicu plnú veľmi zaujímavých príbehov. Našla som pár, ktoré určite budem odporúčať nižšie! :)

Jediná nová kniha, ktorá sa tento mesiac objavila v mojej knižnici je nový diel od E L James- Grey. Samozrejme,...som do tejto sérií blázon, takže bolo jasné, že si knihu zaobstarám hneď, ako vyjde. Bola u mňa už dlhšie, ale prečítala som ju len tento týždeň v nemocnici. Na blogu je už pridaná recenzia, ktorá je veľmi pozitívna. Kniha písaná z pohľadu Christiana dáva príbehu väčšie čaro, nemusíte čítať o "vnútornej bohyni", ktorá nám viacerým išla na nervy. Ja sa neviem dočkať na nový diel tak, ako sa malé dieťa teší na Vianoce.




Nakoniec sa vraciam ešte k tým spomínaným príbehom na wattpade. Prečítala som si ich vo februári vážne dosť, čo môžete vidieť aj v Knižnej výzve. Ja osobne vám ale odporúčam:


  1.  In the power of the mafia- autorka: Viktoria_Lea (ak tento príbeh vyjde ako kniha, budem medzi prvými, ktorý si knihu kúpia!! <3 )
  2. Disaster [His Bad Boy Ways #1]- autor: LisSandre (znovu mega príbeh, Som rada, že som ho našla)
  3.  Rivalky- autor: DanielleStarcad 
  4.  The Deal (SK)+ pokračovanie- autor: DanielleStarcad (Rivalky a The Deal sú od rovnakej autorky...autorky, ktorá je moja NAJobľúbenejšia na wattpade! Jej príbehy majú dušu, čaro, lásku...proste všetko, čo má mať správny spisovateľ. <3 Odporúčam všetky príbehy od nej! )

1 komentár:

  1. Túto knihu a vlastne ani celú "odtieňovú" sériu som nečítala, nejako ma to neberie, každopádne hlavné je, že sa kniha páčila tebe :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!