15. februára 2016

Karneval v Benátkach 2016 | Ako som sa tam dostala?

Dlhšie som sa nevedela rozhodnúť, či tento príspevok napíšem, ale rozhodla som sa, že si dám trochu pauzu od recenzii. Myslím, že začnem od začiatku...
Ako som už pár krát okrajovo písala, mám ťažkú chorobu a kvôli nej som prestala počuť. Priznám sa, choroba mi vzala veľa "kamarátok", ktoré som od malička mala. stalo mi len pár. Vážne som bola v šoku, keď mi zaklopal na dvere Vilo Rozboril so štábom, ktorý natáča V siedmom nebi a oznámili mi, že mi niekto niečo vysníval.
Nejdem rozpisovať, ako to všetko prebiehalo, čo všetko som zažila, pretože o tom tento príspevok nie je. Spoznala som skvelých ľudí, Adrianu Kmotríkovú a zažila som veľa príjemných chvíľ. Čo bol pre mňa najväčší šok, vysnívala mi to jedna moja kamarátka, dievča, s ktorým som len rok chodila do školy, taktiež dobre nepočuje, ale zažili sme spolu kopec zážitkov, stretávali sme sa na liečení.

Potom som si povedala, že čo teraz? Ona mi splnila niečo tak veľké a ja som netušila, ako sa jej za to odvďačiť. Nakoniec som si uvedomila, že nič hmotne nenahradí spomienky a preto sme sa ocitli v na dva dni v Benátkach a vo Verone.
Vždy som obdivovala tie nádherné masky, ktoré sa tam každý rok vyskytnú a rovnako romantické gondoly. Nižšie v článku nájdete kopec fotiek, ktoré som pofotila a taktiež aj fotky z Verony, kde sme sa taktiež boli pozrieť.


Fajn, priznám sa že som netušila, že na Benátky sa musí ísť loďou. :D

Síce bola na plavbu ráno zima, výhľad bol krásny! :3
Tie uličky bol nádherné! 
Gondoly :)
Jedna z najkrajší masiek, aké sme tam videli. <3
Kamoška- Kika a ja- Kika. :D
Mohli ste tam stretnúť aj veľa transvestitov. Keď som sa s ním fotila, buchol mi po ruke, lebo som ho chytila silnejšie, ako som mala. WTF? :D  
Prvá vec, ktorú som si kúpila bola samozrejme maska. :)
Títo dvaja boli tiež krásni. :)

Kým som tých odfotila, prešlo asi 10 minút. Furt sa otáčali, rozprávali, upravovali si masky...
Pridávam sem aj moju "krásnu" fotku. :D
Netuším, čo to je, ale na túto fotku som nesmierne hrdá! :D
Jednu noc sme strávili v hotely, samozrejme, že čo by som bola za turistu, keby som si neodfotila jedlo. :D 
Prvá fotka z Verony. :)


Moja mamka (ktorá ma zabije, keď uvidí, že som ju sem dala), ja a kamoška Kika.



Tá socha by mala byť Júlia a ten, kto ju chytí za ľavé prso. bude mať šťastie v láske. Pred ňou bolo toľko ľudí, že sme na fotku museli čakať 10 minút. :D Bolo zaujímavé, že tam bolo viac chlapov, ako žien. :D
Júliin balkón. Prečo som si furt myslela, že bude...ehm...nejak krajší?
Nádherné talianske masky- pekelne drahé.

Posledná fotka, kým sme odišli do autobusu a cestovali v noci domov. :)
 A čo vy? Boli ste niekedy v Benátkach, alebo vo Verone? Aké boli vaše dojmy? :) Mňa neskutočne bolel chrbát. Nohy vôbec, ale chrbát ma išiel zabiť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!