28. januára 2016

Unboxing #15

Ahojte! 
Keď som sa dnes pozrela na túto rubriku, všimla som si, že parádne dlho som sem nič nepridávala. Asi je to preto, že keď si balík poobede otváram, mobil mám po celom dni v škole vybitý a som taká nedočkavá, že ani nevydržím fotiť a hneď chcem všetko roztrhať. :D

Tentokrát mi prichádza nový RECENZNÝ VÝTLAČOK. Vydavateľstvo Tatran ma milo prekvapilo a za pár dní som od nich dostala prvú knihu. :) A čo som si nakoniec vybrala?

Áno! Je to Hostiteľ! Možno sa čudujete, ale doteraz som si ju ešte nestihla prečítať. Priznám sa, že film som už dávno videla a vždy som bola zvedavá aj na knihu. Vždy sa však našla nejaká novinka, ktorá ma zaujala viac. Preto som rada, že sa konečne môžem s chuťou pustiť do Hostiteľa. A čo vy? Máte s touto knihou skúsenosti :)

4 komentáre:

  1. O Hostiteľovi som veľa počula, no nikdy ma nelákal a ani film, takže ti o knihe veľmi nepoviem :D Ale tvoju recenziu si veľmi rada prečítam a gratulujem ku spolupráci :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Film odporúčam. Kniha je hrubá a nejak som lenivá sa do nej pustiť, takže tú zatiaľ odporučiť neviem. :D

      Odstrániť
  2. Až z Tvého příspěvku jsem se dozvěděla, že Hostitel byl zfilmovaný! :D Je pravda, že nejsem fanynkou Stephenie Meyer, takže mě to snad omlouvá.
    Přejí příjemné čtení, těším se na recenzi!
    http://fiamorisrunning.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja nie som jej fanúšička. Nikdy som nemala chuť siahnuť po jej knihách, ale film sa mi páčil, preto dám knihe šancu. :) Film je podľa mňa skvelý a skvelý herci! Určite stojí za pozretie. ;)

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!