22. októbra 2015

Professional Fangirl #6, #7, #8, #9, #10, #11

AHOJTE! :)
Ako každý viete, Professional fangirl je projekt, ktorý zo srdca milujem. Ako však začala škola a ostatné povinnosti, na blog nemám veľmi čas a úplne zabúdam vypĺňať tento projekt, čo som naozaj smutná :( . Keďže aj mňa dobehol vírus a ostala som doma, povedala som si, že projekt dokončím na jeden krát. Článok preto bude obsahovať 6 mesiacov otázok. Niektoré otázky vynechám, aby to nebolo veľmi dlhé. :) Ako si všimnete #12 som vynechala, pretože názov je Otázky, na ktoré nemáme vhodný názov. Túto kategóriu spravím ako samostatný príspevok. Takže, ide sa na to... :3



6. Mestá/štáty 

• V ktorom by si chcel a nechcel žiť?
Seattle. V knihách je krásne opisované, rovnako ako Manhattan. A kde by som nechcela žiť? Hmm...určite by sa niečo našlo, ale teraz si na žiadne mesto v knihách nespomínam. 

• Či sa podobajú – Film = kniha 
Vždy sa trochu bojím, ako sfilmujú knihy, ktoré mám rada. Niekedy sa im to podarí, niekedy nie. Napríklad Divergencia je tak dobre spracovaní film, že mesto, ktoré som videla na plátne je rovnaké, ako som si predstavovala v knihách. :)


7. Autori kníh 

• Ktorý je tvoj obľúbený a neobľúbený autor?
Neobľúbeného autora nemám. Nikdy som ani žiadneho nemala a asi ani mať nebudem. Proste každý je dobrý spisovateľ, len im nejaký príbeh nevyjde. Obľúbených mám veľa, ale na prvých miestach sú Jamie McGuire, Paullina Simonsová,...

• Najvtipnejší autor (ako v knihách, chápeme sa) 
V tejto chvíli je to asi Kateřina Petrusová. Jej knihy ma proste stále rozosmejú.

• Autor, ktorý ma rozplakal (znovu v knihe.. poprípade vo filme/seriáli ak sa už natáča podľa knižnej predlohy)
Pff...John Green a jeho Hvizdy sú na svedomí za smrť niekoľkých desiatok servítok u nás doma.

• Od ktorého chcem každú knihu 
Dlho som rozmýšľala nad odpoveďou, ale nakoniec je to asi Jamie McGuire. Od nej som prečítala zatiaľ všetky knihy a je to autorka, od ktorej chcem proste každú knihu. Milujem jej štýl písania a jej príbehy.




8. Obálky 

• Kniha s obálkou, ktorá sa ti najviac páči
Znovu sa opakujem, že takých je veľa. Myslím, že séria Selekcia má skutočne nádherné obálky, ktoré sa autorom vážne podarili. 

• Kniha s obálkou, ktorá sa ti páči najmenej 
Aj takých je veľa. Napríklad skvelá kniha Škaredí má vážne škaredú obálku, ale je skvelá. Odvtedy už nesúdim knihu podľa obalu. 

• Kniha, ktorú si si kúpila kvôli obálke 
Temné vody: Jed. Proste tá obálka ma uchvátila a bolo mi jedno, aký príbeh bude vo vnútri. Tú knihu som musela mať na poličke!

• Kniha s dievčaťom na obálke
Keďže sa mi nechce pozerať na poličku, lebo som lenivá :D, opakujem sériu Selekcia. 



9. Wishlist

• Najdrahšia a najlacnejšia kniha. 
Najlacnejšiu knihu, ktorú mám teraz na poličke je asi Horoskopy 2015 . A najdrahšia? Fúha, to neviem...ale asi séria Pekelné stroje, ktorú som si kupovala ako kolekciu.

• Aká cena je tvojho wishlistu (na Martinuse vám to ráta automaticky!) 
Ja som asi pred 3 týždňami vyprázdnila môj wishlist a kúpila som si všetky knihy, ktoré som chcela. :D Ak sa mám priznať, v kníhkupectve som platila 280€ a na internete 180€. Ešte tam mám asi dve knihy, ale tie veľmi nepotrebujem. 

• Kniha, ktorú si plánuješ čo najskôr kúpiť.
Všetky skvelé miesta od Jennifer Nivenovej. Najskôr som ju nechcela, ale zmenila som názor. Keď som si viac krát prečítala anotáciu a ukážky, kniha sa mi zapáčila. 
  
• Kniha, ktorú budeš čítať čo najskôr?
Teraz čítam Pulz od Gail McHughovej a potom pôjdem asi na Strácame sa v sebe. :)


10. Jedlo

• Ješ alebo piješ pri čítaní?
Komu budem klamať...áno jem a pijem. Síce NIKDY nejem mastné jedlá a nejaký dresing, horčice, alebo kečupy, čo môžu kycnúť na knihu. Na to si dám sakra pozor!

• Čo najradšej?
Najradšej pri čítaní pijem kakauko ako malé dieťatko. :D A jem len nejaké keksiky, alebo koláč.

• Nebojíš sa, že si zašpiníš knihu?
Nebojte...ja už mám prax. :D 



11. Miesta a polohy (Teraz pozor, kto rozmýšľa dvojzmyselne, tu si bude mať čo namýšľať)

• V akej polohe najčastejšie čítaš?
Sedím na posteli a som opretá o vankúš. Nohy mám pekne vyložené na posteli a keďže čítam najčastejšie večer, tak som zakrytá.

• Pri ktorej pozícii sa najviac pozastavuješ? (Keď niekoho v nej vidíš, samozrejme. A hovoríme o čítaní.)
Ak človek rovno leží a má vystreté ruky nad seba a drží knihu. Nechápem, či sa náhodou nebojí, či mu tá kniha padne na ksicht O.o a či ho tie ruky nebolia. 

• Dokážeš čítať v hlasnej miestnosti?
Pri čítaní mám zapnutý televízor, takže pár hlasov mi nevadí. Ja to mám ešte lepšie, keďže so nepočujúca ne nepočujem veľmi dobre. :)

• Ako by mala vyzerať tvoja ideálna čitateľská miestnosť?

Police kníh, pohodlný gauč, veľa rastlín, v strede nejaké jazierko s vodou a všade príjemná vôňa.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!