16. októbra 2015

Jennifer Probstová - Hľadanie dokonalej lásky

Počet strán: 376 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2015
Séria: Hľadanie #2

Anotácia:
Kennedy Ashová je jedna z trojice atraktívnych majiteliek zoznamovacej agentúry Kinnections sídliacej vo Verily neďaleko New Yorku a má na starosti marketing. V zabehanej práci jej chýbajú nové vzrušujúce podnety a ani v súkromnom živote to nie je nijaká sláva. Keď sa jej do cesty pripletie nový klient, letecký a kozmický inžinier Nathan Ellison Raymond Duncle, priam zajasá. Tomuto zanedbanému chlapovi v špinavom laboratórnom plášti, hrubých okuliaroch a s nemožnými spôsobmi chce nájsť dokonalú manželku. Najprv ho však treba pripraviť – naučiť ho správne konverzovať aj dbať o príťažlivý vzhľad. Kennedy postupne odhaľuje Natov skutočný charakter a pochopí, že po dlhom čase stretla človeka, ktorý jej skutočne rozumie. Rodiacej sa láske však bráni Kennedina profesionálna česť, záväzok nikdy sa nezapliesť s klientmi – ale dá sa srdcu rozkázať?


Čo ak sa majiteľka zoznamovacej zaľúbi do svojho klienta?

Obálka knihy: Červená je zaradená k mojim najobľúbenejším farbám a odtieň červenej na tejto obálke je nádherný. (áno! Pre mňa je to červená, aj keď by nebola :D ) Znovu spravili elegantnú obálku, ktorá sa ku tejto knihy neuveriteľne hodí. Nemôžem dať nič iné ako 5/5 bodov

Autorku tento skvelej knihy nemusím predstavovať. Na Slovensku sme ju spoznali ako autorku vynikajúcej série Manželstvo s miliardárom a autorku Hľadanie vytúženého dňa, ktorá je prvá kniha jej novej série Hľadanie. Na prvú časť som sem písala recenziu a kniha sa u mňa zaradila medzi moje najobľúbenejšie a preto som sa nemohla dočkať na jej novu knihu. 

Priznám sa, že anotácia Dokonalej lásky ma neupútala tak, ako Vytúženého dňa, ale dala som knihe šancu, pretože od Jennifer sa mi doteraz páčila každá jej kniha. Jennifer som už v prvej knihe vychvaľovala jej nápadom zoznamovacej agentúry, ktorá pomáha hľadať lásku. Štýl jej písania som si obľúbila už v jej predošlých knihách a som rada, že ani v tejto ho nezmenila. Pohľady hlavných hrdinov sa striedajú a to je pre mňa v tejto knihe veľké plus, pretože som si hlavne kvôli tomuto striedaniu obľúbila hrdinov ešte viac. 
Na tejto dej a lá My Fair Lady som si musela zvykať o čosi viac, ako v predchádzajúcej knihe. V knihách mám radšej, keď tí dominantnejší sú muži a tu sa to zo začiatku zdalo, že ten, kto má nadvládu je Kennedy. Trochu mu to zo začiatku vadilo, ale rýchlo som si na to zvykla a na konci som ani nechápala, prečo mi to zo začiatku vadilo. Kennedy sa stane agentkou Natea, ktorý si chce nájsť milujúcu manželku, ktorá bude chápať jeho prácu leteckého a kozmického inžiniera. Medzi jeho snom však stoja jeho veľké okuliare, hrozné oblečenie a neslušné správanie. Ako mu však chce nájsť Kennedy tú správnu manželku, keď medzi nimi preskočí iskra

Čo tejto knihe dávalo tú správnu chuť sú humorné scény, ktoré som zbožňovala. Premena Natea na chodiaceho sexoša dávala poriadne zabrať nielen celému týmu agentúry, ale aj chudákovi Nateovi. Jeho peeling celého tela, strihanie vlasov, učenie spôsobov bolo také zábavné, že som sa poriadne zasmiala

Hlavné postavy v tejto knihe som si veľmi neobľúbila. Nemyslite si, že ich nenávidím, alebo niečo. Proste mi nesadli. S Kennedy som sa už od začiatku chcela stotožniť, ako z inými hlavnými postavami v knihách, ale nešlo mi to. Jej charakter som nemala veľmi v láske a ani jej činy ma nejak neohúrili. Jej minulosť bola pre mňa šokom a bolo mi jej veľmi ľúto. Na konci som sa s ňou proste zmierila ako z priemernou hlavnou hrdinkou.
Keď si porovnám hlavných hrdinov, nakoniec bol Nate asi môj obľúbenejší a to som si v anotácií myslela, že ho nebudem mať v láske. Zo začiatku bol taký trkvas, čo počúval len svojho brata, čítal ženské články a erotické knihy, aby pochopil ženy, ale po čase si ho človek proste obľúbil. Ku koncu knihy som radšej čítala jeho kapitoly, ako z pohľadu Kennedy. Musím však povedať, že medzi nimi bola krásna chémia, ktorú Jennifer vynikajúco opísala.

Hľadanie dokonalej lásky je ten oddychový typ knihy, ktorý máte chuť po prečítaní čítať ešte raz, aj keď mal možno svoje chyby. Jennifer je vynikajúca autorka a ja jej môžem len závidieť jej talent na písanie. Teším sa na jej ostatné knihy a som zvedavá, čím nás prekvapí nabudúce. Tento knihe dávam zaslúžené 4,5 sovičky. Predsa len...prvému dielu sa nevyrovná

MOJE HODNOTENIE:



Kam ďalej?
Prečítajte si moju recenziu aj na prvý diel tento vynikajúcej série- Hľadanie vytúženého dňa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!