28. augusta 2015

Jamie McGuire- Nádherná svadba

Počet strán: 128 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
Rok vydania: 2015
Séria: Katastrofa #3

Anotácia:
Ak chcete vedieť, prečo ABBY ABERNATHYOVÁ tak nečakane požiadala TRAVISA MADDOXA o ruku, musíte si vypočuť jej temné tajomstvo – to, čo nesmie prezradiť ani Travisovi, pretože vie, že by ju odmietol a už nikdy by k nemu nenašla cestu.
Pohľad na Abby v narýchlo kúpených svadobných šatách a na Travisa v obleku a čiernych teniskách si však aj tak vychutnáte. A nielen preto, lebo svedkom na ich svadbe je Elvis.
Návrat k príbehu, ktorý už poznáte z kníh Krásna katastrofa a Chodiaca katastrofa, prináša momenty, o ktorých ste dosiaľ nečítali. A verte, že Abby a Travisa už nikdy nebudete vnímať tak ako predtým.


Obálka knihy: Krásna! Úplne nádherná obálka knihy, ktorej sa nedá nič vytknúť. Strašne sa mi páči a úplne ma pohltila. Dávam plný počet bodov- 5/5.

Jamie je jedna z mojich najobľúbenejších spisovateliek. Jej štýl písania sa mi neuveriteľne páči a sadol mi. Taktiež sa mi páčia jej nápady na dej kníh a preto bola len otázka času, kedy si konečne aj ja kúpim pokračovanie moje lásky Krásnej katastrofy. Nádherná svadba mi prišla minulí týždeň a ja som ju prečítala za jeden deň. Bohužiaľ ma sklamala. :(

Príbeh začína tam, kde Krásna katastrofa skončila. Po veľkom požiari, ktorý vypukol na Travisom a na ktorom zomrelo veľa študentov univerzity, Abby vyzná lásku Travisovi a vzápätí ho požiada o ruku. Travis po počiatočnom šoku odchádza s Abby do Las Vegas, aby sa narýchlo narýchlo zobrali v nie príliš krásnych svadobných šatách a čiernych teniskách. Prečo sa však Abby rozhodla, že Travisa požiada o ruku tak rýchlo a mali Nádhernú svadbu, ktorá vôbec nebola nádherná? 

Písala som hneď na začiatku, že táto kniha ma veľmi sklamala. Tešila som sa, že nám Jamie pripravila tentokrát, ale po prečítaní knihy som si priala, aby som ju vôbec nečítala a aby Jamie skončila len prvou knihou. Podľa môjho názoru táto kniha bola trochu zbytočná, ale kvôli Travisovi sa to dalo nakoniec prečítať. 

Abby som kvôli tejto knihe úplne znenávidela. Jej chovanie sa mi vôbec nepáčilo, aj keď mala neviem aké dobré dôvody. Strašne ma zaujímalo, aké VEĽKÉ TAJOMSTVO ju prinútilo tak narýchlo zorganizovať svadbu a keď som sa to nakoniec dozvedela, len som krútila hlavou a hovorila som si: "To fakt?! WTF?!". Trochu som si myslela, že tú svadbu nechcela ani z lásky. Vôbec sa nepýtala na názor Travisa a aj keď tomu od začiatku prikyvoval, robili veľký krok a nemohla o ňom rozhodovať len ona.
Travisa mi bolo v tejto knihe trochu ľúto z vyššie uvedených dôvodov, ktoré má na svedomí Abby. Ale aj on ju mal trochu uzemniť. 

Mala by som nakoniec ku knihe napísať aj niečo pozitívne? Čo bolo najväčšie plus bol dojímavý list, ktorý sa objavil ku koncu knihy. Tie strany sú vlastne moje najobľúbenejšie z celej knihy. Jamie ma touto knihou fakt sklamala a radšej príbeh nemala dopájať ďalšími knihami. Úplne stačil ten bonus v prvej knihe, keď Abby volala z tetovacieho štúdia, že mali s Travisom svadbu. Knihe dávam smutné 2 sovičky len kvôli listu a Travisovi. 

MOJE HODNOTENIE:

2 komentáre:

  1. List pre Travisa bol najlepší pravda :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda... :/ Veľmi som sa na túto knihu tešila a bolo to sklamanie. :/ Skutočne mohla Jamie ostať len pri Krásnej a Chodiacej katastrofe.

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!