16. júna 2015

Abeceda knihomoľa | L, M, N

Máme tu ďalší piatok, takže nesmie chýbať projekt od Marky a Kristý - Abeceda knihomoľa. Pár týždňov som vynechala a preto som sa rozhodla, že teraz napíšem článok na tri písmenká spolu. Cez prázdniny sa budem snažiť dávať príspevky pravidelne. ;) Nejdem zdržiavať a idem na to...

L

Láska v knihách
Tu to ani veľmi nemusím vysvetľovať, keďže ste si asi väčšina všimli, že som veľmi romantický typ a knihy si podľa toho aj vyberám. Viem, že možno budem snívať o princovi z kníh, ktorý sa na Slovensku asi nenájde, ale...NO A ČO?! Sny predsa môže mať každý. JA milujem čítať romantické knihy a prežívať lásku hlavných hrdinov. :3

Láska ku knihám
Keď som začínala čítať, ani vo sne som netušila, že sa u mňa objaví taká veľká láska ku knihám, aká sa objavila. Bolo veľa vecí, ktoré som si našla na vyplnenie voľného času (šport, štrikovanie, šitie, písanie,..), ale každá ma za cca dva týždne prešla. A pozrite sa na mňa teraz. Nedokážem si predstaviť môj deň, keby som si neprečítala aspoň jednu kapitolu z knihy, mám môj vlastný blog, ktorí má skvelých čitateľov a na poličke sa mi pomaly kopia knihy. 

Lúčenie 
Slovo, ktoré ma pri knihách tiež napadne. Možno to niektorí veľmi neprežívate, ale u mňa je lúčenie za knihou, alebo sériou strašne ťažké. Ešte horšie je, keď objavíte knihu, ktorú tak veľmi milujete a najradšej by ste zavolali spisovateľovi, nech ešte spraví pokračovania. 

M

Mená
Travis, Christian, Alice, Abby, Roman, Mary,...mám pokračovať až dozajtra? Keď sa mi narodí dieťa, nebudem hľadať mená v kalendári, ale v knihách, ktoré mám rada. :D 

Myšlienky
MILUJEM, keď sú v knihe múdre myšlienky, ktoré mi potom víria v hlave a nakoniec si nimi popíšem celé zošity v knihách. 

N

Nedostatok času
Aj keď sa hovorí: "Tak veľa kníh, tak málo času", u mňa platí "Tak málo kníh, tak málo času.". Moja knižnica má bohužiaľ ešte anorexiu. :D


Naozaj sľubujem, že od budúceho týždňa sa budem rozpisovať viac, ale za niekoľko dní končí škola, učitelia sa zbláznili a ja si musím opravovať známky. :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!