22. mája 2015

Abeceda knihomoľa | J

Máme tu ďalší piatok, takže nesmie chýbať projekt od Marky a Kristý - Abeceda knihomoľa. Nejdem viac zdržiavať a hneď sa ide na to. Tentokrát s písmenkom J.

Jamie McGuire
Ďalší autor, ktorého pridávam do tohoto projektu. Tentokrát ide o autorku, ktorú som si zamilovala ako prvú. Áno, áno...viem, že som sem asi X-krát písala, že jej Krásna katastrofa bola prvá kniha, ktorú som prečítala a začala moje knižné šialenstvo. Milujem jej štýl písania a aj keď som prečítala od nej len dve knihy, musím povedať, že je naozaj skvelá a ja ju milujem. Napísala skvelý príbeh, ktorý ma prinútil stiahnuť po ďalšej a ďalšej knihe, ale jej Krásna katastrofa zostane stále v mojom srdci. Teším sa, kedy si od nej znovu prečítam nejaký príbeh. :)

Jennifer L. Armentrout
Áno, áno!!! Znovu sem pridávam autorku, ale čo už, nemôžem si proste pomôcť, lebo Jennifer si v tomto projekte svoje miesto zaslúži! Jej séria Lux ma proste ohromila a ja som ju čítala ako zmyslov zbavená. Nečítali ste ju? Tak to bežte napraviť, pretože si tej príbeh určite zamilujete. Ja sa konečne musím dostať na poslednú časť tento skvelej série, ale kvôli škole a novým knihám na mojej poličke mi neostáva čas na čítačku a e-knihy v nej. :(



Jedinečnosť
Tak toto slovíčko sa asi každému hodí ku knihám. Každá kniha, ktorú som kedy čítala (či už sa mi páčila, ale nie), bola v niečo jedinečná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!