11. apríla 2015

Music and books #8

Musím sa už v tejto rubrike spamätať a dávať sem aj hudbu, ktorá sa týka kníh. Alééé.... :( Ešte to raz som ňou vydržte, pretože sem túto pieseň musím dať. Počúvam ju naozaj často.
Asi každý pozná filmy Rýchlo a zbesilo a už vôbec nemusím predstavovať vynikajúceho herca Paula Walkera. Bol to pre mňa šok, keď havaroval a zomrel. Ešte asi pol dňa som si vtedy želala, aby zistili, že on v aute nesedel. Bohužiaľ sa to nesplnilo a svet prišiel o vynikajúceho herca, šoféra, syna a brata. Pred pár dňami prišiel do kín jeho posledný film Rýchlo a zbesilo 7, v ktorom si nakoniec zahrali aj jeho bratia. Môžem povedať len jedno...NEUVERITEĽNE nádherný film pomsty, lásky, priateľstva. Čo ma však dojalo najviac, bol jeho koniec, ktorý bol venovaní práve Paulovi. Pridávam sem aj video scény, ktorá bola na konci, ale prečo píšem tejto článok je práve hudba v jeho pozadí. Keď sa spojila hudba, Paul, Vin Diesel, ich úsmevy, scény Paula z filmov a Vin Dieselové slová...vzniklo niečo neuveriteľne nádherné, čo ma prinútilo plakať.

Posledná scénka venovaná Paulovi :´)


             Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!