22. apríla 2015

J.M. Darhowerová- Sempre- Navždy

Počet strán: 488 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Edícia: YOLi
Rok vydania: 2015

Anotácia:
Sedemnásťročná Haven Antonelliová nikdy nepoznala slobodu. Odmalička vyrastala ako novodobá otrokyňa v izolácii uprostred púšte, kde spolu s matkou tvrdo pracovala a znášala neľudské zaobchádzanie. Obe sa stali obeťami obchodovania s ľuďmi organizovanom rozsiahlou mafiánskou sieťou. Jedného dňa sa tu objaví doktor Vincent DeMarco a dievča dostáva šancu: opustí matku a odíde s ním, alebo zomrie.
Haven sa tak nedobrovoľne ocitne v severokarolínskom mestečku Durante v doktorovom dome a zoznámi sa s jeho dvomi synmi Dominickom a Carminom. Tí nikdy nepoznali núdzu a nič im nechýba – azda okrem matky, ktorá záhadne umrela. Havenin rovesník Carmine je na rozdiel od staršieho brata výbušný nezvládnuteľný mladý muž, ktorému nič nie je sväté a za nič nenesie zodpovednosť. Rodiaca sa láska k Haven to všetko zmení.
Haven a Carmine časom musia prehodnotiť všetko, čomu dovtedy verili. Čím hlbšie sa zapletajú do pavučiny lží a tajomstiev, tým viac zisťujú, že napriek zdanlivým rozdielom sú si veľmi podobní. Veľmi túžia oslobodiť sa od nebezpečného sveta, kde vládnu moc a peniaze, lenže reťaz udalostí, ktoré sa dali do pohybu ešte pred ich narodením, ohrozuje ich plány aj samotnú existenciu. V tomto svete sú zrada a vraždy všednou súčasťou života, nič tu nie je zadarmo a slovo navždy – sempre dostáva trpkú príchuť.

Obálka knihy: Kniha ma zaujala hlavne kvôli svojej nádhernej obálke. Dievča, ktoré na ňu vybrali je strašne nádherné a nevinné a má neuveriteľne krásne vlasy. Do toho všetkého autori pridali vynikajúce písmo. Nemôžem dať nič iné ako plný počet bodov- 5/5. :)

Kniha ma zaujala hneď, ako ju pustili do predpredaja. Musela som ju mať, nech sa deje čokoľvek. Milujem takého príbehy, kde je lásky a štipka mafie. Sempre ma strašne prekvapilo a do knihy som sa hneď zamilovala. Na väčšine blogov sú na knihu negatívne recenzie, ale môj blog k nim určite patriť nebude. 

Autorka vymyslela nádherný a smutný príbeh o mladom dievčati menom Haven, ktoré nikdy nepoznalo slobodu. S matkou bola už od narodenia uväznená niekde v púšti, kde tvrdo pracovala. Jej život sa zmení, keď sa u nej objaví jedného dňa doktor Vincent DeMarco a dá jej šancu na nový život. Haven nechce opustiť svoju matku, ale nemá veľmi na výber. Preto sa ocitne v mestečku Durante, v doktorom dome, kde okrem neho bývajú jeho dvaja synovia. Tí sú ako dva opačné póly. Kým Dominic je milý, jeho brat Carmin je výbušný. Medzi Carminom a Haven sa sa postupom času rodí kamarátstvo a nakoniec láska. Ich vzťah však musí prejsť veľa skúškami.


,, Nemala by si sa báť otvoriť svetu. Vždy to nevyjde, občas niečo zbabreš a popáliš sa, ale kým sa o to nepokúsiš, nedozvieš sa, na čom si."

Ako som už spomínala, príbeh sa mi neuveriteľne páčil. Aj keď som sa pri niektorých stránkach nudila, stále sa stalo niečo, čo mi zdvihlo náladu. 
Čo sa týka hlavných postáv, Haven mala niekedy svoje slabé chvíľky, kedy som ju naozaj nechápala, ale inak som si ju obľúbila. Jej príbeh bol smutný a všetko som prežívala s ňou. Muselo to byť pre ňu ťažké, aby si zvykla na nový "svet", tak ju doktor Vincent priviedol. Jej charakter a činy autorka vymyslela presne podľa môjho gusta, takže nič nemôžem vytknúť. 
Carmin bol moja láska. Toho som milovala stále, nech spravil čokoľvek. Ďalšia autorka vymyslela fakt geniálnu chlapčenskú postavu. Nemôžem mu nič vytknúť. 
Jediná postava, ktorá mi žrala nervy- okrem biologického otca Haven, ktorého som nenávidela- bol doktor Vincent DeMarco. Okey...pomohol Haven, mal na to skutočne dobrý dôvod, ale správal sa k nej strašne zle. Nepáčilo sa mi to a jeho postavu som neznášala. 

Autorku som doteraz nepoznala, ale touto knihou sa to mení. Spravila pre mňa vynikajúci príbeh o láske a slobode, ktorý si našiel miesto v mojom srdci. Knihu som si strašne obľúbila a už sa teším, kedy si od autorky prečítam nejaký nový príbeh. Nemôžem dať nič iné ako plný počet sovičiek a knihu vám odporučiť. :)

MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!