6. apríla 2015

Jennifer Probstová- Hľadanie vytúženého dňa

Počet strán: 384 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2015

Anotácia:
Zoznámte sa s Kate Seymurovou, majiteľkou mimoriadne úspešnej zoznamovacej agentúry, ktorá má tajomstvo - dotyk, vďaka ktorému s neochvejnou istotou odhalí, či to, čo vzniká medzi dvomi ľuďmi, je láska. Pocíti ho, keď stretne Slada Montgomeryho, takmer vo všetkých smeroch úžasného a sexi rozvodového právnika, ktorý neverí, že jej agentúra nie je podvod. Uzatvoria teda zmluvu, podľa ktorej mu musí Kate nájsť dokonalú partnerku. Podarí sa Kate udržať ich vzájomný vzťah v hraniciach vymedzených zmluvou, keď ju už pri prvom stretnutí nesmiernou silou zasiahne vzrušujúca energia ich vzájomnej príťažlivosti? Alebo sa azda nakoniec aj majiteľka zoznamovacej agentúry zoznámi s mužom svojich snov? 
To sa dozviete v najnovšom románe edície Svetový bestseller Hľadanie vytúženého dňa!

Môže nájsť skutočnú lásku aj majiteľka zoznamovacej agentúry?

Obálka knihy: Nádherná! Milujem tmavomodrú farbu. Elegantná a štýlová. Dávam plný počet bodov.  5/5

Milujem romantické knihy (čo ste si asi už všimli) a keď sa povie romantika, hneď mi príde na rozum vynikajúca autorka Jennifer Probstová. Na Slovenku sme sa s ňou mohli zoznámiť pri sérií Manželstvo s miliardárom. Prečítala som z tejto série všetky knihy a neuveriteľne som sa tešila na knihu Hľadanie vytúženého dňa, pretože Jennifer vie dať do knihy to, čo vynikajúca kniha musí mať.
Kniha rozpráva príbeh o majiteľke zoznamovacej agentúry Kate Seymurovej, ktorá miluje svoju prácu a snaží sa nájsť pre ľudí ich spriaznené duše. Agentúre sa veľmi dobre darí a ona si nič viac nemusí priať. Teda až na tú svoju spriaznenú dušu. Prešlo už veľa rokov, veľa skazených a katastrofálnych rande a Kate ešte nezažila Dotyk. Ten zdedila po generáciách vo svojej rodine a keď sa dotkne dvoch ľudí tak vie, že sú si súdení. Ani len v najhoršej nočnej more sa jej nesnívalo, že Dotyk zažije pri rozvodovom a rozvedenom právnikovi Sladovi Mongomerym, ktorý si snaží presadiť názor, že ich agentúra je pre jeho sestru- najnovšiu klietku Kate- nebezpečná a skončí zlomeným srdcom. Jediné, čo Kate zostáva je nájsť aj pre neho jeho vyvolenú, aj keď vie, že tá pravá je ONA. Kým si to však uvedomia, prejde veľa času.


,,Byť v bezpečí, ale byť sám? To nie je život, to je prežívanie.“

Už podľa mena autorky, krásnej obálky knihy a anotácie som vedela, že kniha bude vynikajúca a bude sa mi páčiť. Nemýlila som sa. Jennifer vymyslela krásny príbeh o hľadaní lásky, ktorý vás vtiahne do jeho a nebude vás chcieť pustiť, kým ho nedočítate. Aj keď som vedela, aký asi koniec kniha bude mať, nedokázala som sa od knihy odtrhnúť. Autorka vymyslela neuveriteľné hlavné postavy- Kate a Slada, pri ktorých platia slová, že protiklady sa priťahujú. (Aj keď si to uvedomia až za skoro 400 strán hrubej knihy). Dej je pre mňa nový, ešte som sa so zoznamovacou agentúrou v žiadnej knihe nestretla. Preto dávam Jennifer ďalšie kladné body. Čo sa týka vedľajších postáv, dala si záležať aj na najlepších kamarátkach Kate- Kennedy, Genevieve a Arilyn. Tie sú každá iná a každá má svoj príbeh a vlastné problémy. Bez nich by som si však túto knihu tak neužívala. Každá bola jej neoddeliteľnou súčasťou.

Kate bola hlavná postava, ktorú som si obľúbila už pri prvej scéne v knihe, kde to parádne natrela pri slovnej hádke Sladeovi. Páčil sa mi jej postoj k životu, jej životný štýl. Bolo mi jej trochu ľúto, že bola strašne milá osoba a ešte si nenašla svoju lásku, aj keď sa s ňou každý deň stretávala. Ten jej Dotyk bol pre mňa skutočne v knihe mágiou a trochu som si na neho nevedela zvyknúť. To však Kate žiadne body nestrháva.
Slade bol pre mňa na začiatku až príliš ochranársky brat a správal sa skôr ako otec. Viem, že to mal v živote ťažké, ale aj tak. Jeho postoj k láske ma prekvapil a najradšej by som ho zaň prefackala a keď pár krát povedal hnusné veci Kate, vtedy by som ho asi aj zabila. Asi v polovičke knihy sa pre mňa však stal miláčik a ľúbila som ho.

Čo sa mi na knihe páčilo najviac, bol Robert. Možno to pre vás bude inak, ale ja nadovšetko milujem zvieratá a najviac psov. To, že Jennifer dala do príbehu psa skoro ako hlavnú postavu, si u mňa získala asi milión bodov. Jeho príbeh bol skutočne nádherný a miestami smutný, ale do toho psa som sa zamilovala. Ako bol krásne vycvičený (to musím naučiť aj môjho Aziza) a všetko poslúchal. Čo ma najviac šokovalo bol epilog, ktorý bol písaný z jeho pohľadu! Skoro som odpadla a tie dve stránky si povinne musela prečítať aj mamka.  Priznám sa, že mi vyhŕkli aj slzy. :´)

Čo povedať nakoniec? Asi, že toto je moja najdlhšia recenzia a kľudne by som písala aj ďalej. Kniha sa mi neskutočne páčila vo všetkých ohľadoch. Odporúčam ju naozaj každému, aj keď si ju asi zamilujú viac tí, ktorým sa tento žáner páči. Nemôžem dať nič iné, ako plný počet sovičiek a tešiť sa na pokračovanie tejto vynikajúcej série.

MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!