17. apríla 2015

Abeceda knihomoľa | E

Môj obľúbený projekt Abeceda knihomoľa sa nám pekne rozbieha. Už ideme na písmenko E. Kým minulý týždeň som sa s D-čkom, potrápila, pretože ma nič nenapadala, tentokrát si dám na tom záležať. :)
PS: Ak ste sa ešte nezapojili a chceli by ste, neváhajte a navštívte blogy Marky a Kristý

Elisaworld.blog.cz
Asi väčšinu prekvapí, že sem dávam názov stránky, ale bez nej by som si môj život už nedokázala predstaviť. Na tomto blogu nájdete parádne preklady kníh, ktoré si získajú vaše srdce. Teraz mám rozčítaných presne 5 kníh. Bez tejto stránky si už môj deň nedokážem predstaviť. Prekladateľky robia vynikajúci prácu a ja im za to tlieskam. Vyberajú geniálne knihy, ktoré sa mi stále páčia. Ak neovládate dobre angličtinu, ako ja, neváhajte a šup- šup na túto stránku. Len tak ďalej!! :3

English books...no, thanks!
Moja nočná mora.... Angličtina je moja nočná mora už od malička. Učím sa ju od 3 triedy základnej školy a to som už druháčka na strednej!! Ledva viem preložiť pár viet, ak vôbec aj to, nie to ešte čítať nejakú knihu. Niekedy mi to ide ale naozaj na nervy. Veľa vynikajúcich kníh slovenské, alebo české vydavateľstvá nechcú preložiť a mne nezostáva nič iné, ako smútiť nad tým, že knihu nemôžem čítať. Ako som spomínala vyššie, Elisa ma niekedy zachráni a nejakú parádnu knihu preloží, ale na mojom zozname je veľa kníh, ktoré túžim prečítať. Preto mi nezostáva nič iné, ako dúfať a modliť sa nad tým, aby nejakú knihu vydalo slovenské, alebo české vydavateľstvo. A ak mi niekto napíše, že sa mám viac učiť, tak nie, nie nie! S AJ som to vzdala vtedy, keď mi učiteľka povedala, že som stratený prípad. To je teda motivácia žiaka. 

Eleanor a Park
Túto krásnu knižtičku sem musím dať. Autorku som dovtedy nepoznala a to bola chyba. Aj keď sa zdá, že príbeh nemá takú silu, ako ostatné knihy, musím sa priznať, že mne sa páčiť najviac v jednej veci. Všetkých naučí, že v láske nejde o krásu, ale o to, čo je vo vnútri. Preto túto knihu tam veľmi milujem. Naučila ma, že aj keď nie som nádherná ako modelka, stále mám šancu na lásku. Keď sa povie písmenko E, hneď sa mi táto kniha vybavila. :)

Poviem hneď, že na budúci týždeň sa neteším!! F?!!! Čo sakra začína na F?! O.o 

4 komentáre:

  1. Na F se taky netěším, ale co se dá dělat...?
    Pěkné asociace, i když já anglické knihy čtu opravdu hodně :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som prečítala len jednu povinne do školy a aj to som skôr dala všetko robiť bratovi :D

      Odstrániť
  2. To je super projekt. :D
    Ja som knihu po anglický ešte nečítala. Ale chystám sa na Fangirl. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja sa určite na žiadnu anglickú knihu nechystám a ani sa chystať nebudem. :D To by som ju čítala asi 5 rokov, keďže každé druhé slovo by som si musela dať do prekladača. :D

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!