10. apríla 2015

Abeceda knihomoľa | D

Máme tu ďalší piatok a to znamená, že na blog pridávam obľúbený projekt Abeceda knihomoľa. Tento projekt sa zrodil v hlavičkách Marky a Kristý. Na tomto písmenku som sa fakt potrápila, pretože mi nič nenapadalo. No...uvidíme, ako som sa s tým popasovala. :)

DYSTOPIA
Viem, viem...hovorila som, že milujem romantiku, ale na mojej poličke nemôžu chýbať knihy ani z tejto kategórie. Aj keď som ich dlhý čas nevenovala pozornosť, všetko sa zmenilo po prečítaní Divergencie. Pred ňou som pár dystopii prečítala, ale nebavili ma. Veronica ma ale vďaka Divergencií dokázala presvedčiť, že im mám dať šancu a dnes ich čítam veľmi rada. Aj keď sa musím priznať, že ich nevyhľadávam. Každá knižtička si ale predsa nájde ku mne cestu a ja si ju rada prečítam. 

DEJINY
Na knihách milujem to, že ma stále naučia niečo nové. Aj keď historické knihy veľmi nečítam, niekedy však spravím výnimku a dopracujem sa ku geniálnej knihe, ktorá ma naučí trochu dejepisu. Najviac som si zamilovala Medeného jazdca, kvôli ktorému som dokonca prečítala aj náučnú knihu o vojne, ktorá prebiehala v Leningrade. Práve v utorok budeme písať z dejepisu test práve o tejto vojne! :D Keď sme sa na hodine toto učivo učili, počúvala ako ako prváčik a mám chuť si Medeného jazdca prečítať znovu. Ak objavím znovu nejakú dobrú historickú knihu, rada sa do nej pustím. 

DENNÍKY
Nechápem prečo, ale zamilovala som si knihy, ktoré sú písané vo forme denníka. Viem...nečítala som takých kníh veľa, ale každá jedna sa mi strašne páčila. Toto šialenstvo u mňa odštartovali Džínsové denníky od slovenskej autorky, ktoré sú podľa mňa NAJLEPŠÍMI slovenskými knihami. Potom už čítala len pár takých kníh, ale žiadna ma neupútala tak, ako "džinsáky". Dúfam, že ešte nejaké takéto knihy nájdem. :) 


A čo vy? Aké slovíčka napádajú vás? Ja som nad týmito rozmýšľala 3 dni!! :( 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!