7. marca 2015

Professional fangirl #1

Rozhodla som sa zapojiť to jedného úžasného meme. Viac sa o ňom dočítate na tejto stránke. Meme budem na stránku pridávať každý mesiac. V meme ide o to, odpovedať na otázky na určitú tému. Vystriedajú sa knihy, seriály, filmy, citáty, hrdinovia... :) Už teraz sa teším. Ide sa na to!

1. ČASŤ- Knihy 

• Aká je tvoja obľúbená a neobľúbená kniha? 
Obľúbená kniha je určite Maybe Someday a Prekroč svoj tieň. MILUJEM ICH! A neobľúbená? Netuším. Nikdy nechcem žiadnu knihu dať do tejto kategórie. Každá je v niečom iná a niekomu sa buď páči, alebo nie.

• Ako sa nazýva kniha/séria od tvojho obľúbeného autora?
Tých kníh je viac, ale Colleen Hoover som si zamilovala hlavne kvôli knihe Maybe Someday. 

• Kniha, ktorá ťa najviac dojala?
Samozrejme, že je to kniha Na vine sú hviezdy. Prvá kniha pri ktorej som sa rozplakala a smiala súčasne. Neskutočne krásny príbeh. 

• Kniha, ktorú si si kúpil za pár eur?
Boli to dve knihy- Mŕtvi do súmraku a Živí mŕtvi v Dallase. Boli to dávnejšie, ale myslím, že každú som kúpila za euro.

•Tvoja obľúbená kniha od slovenského autora?
Prvá je Môj nevlastný brat- máme spolu asi puto :D Potom sú to Džínsové denníky. Klasika, ktorú by si malo prečítať každé dievča. :)

• Kniha, ktorá ťa najviac sklamala? 
Neviem, či najviac, ale strašne som bola sklamaná z Papierových miest. Čakala som od Johna viac.

• Kniha, v ktorej by si chcel žiť?
Strašne ťažká otázka. Ak čítam dáku knihu, práve v nej by som chcela žiť. Ale najviac ma zaujal svet v Divergencií. :)

• Kniha, ktorú si si prečítal na základe odporúčania?
Medený jazdec! :3 Doteraz ďakujem Maggie , že ma do nej dotlačila. Ak by do mňa stále nehúkala, tak by som prišla o skutočne nádherný príbeh, do ktorého som sa zamilovala.

• Akú knihu si naposledy prečítala?
Pokračovanie série Dych- Sotva dýcham od Rebecca Donovan. Strašne silný príbeh.

•Aký najzaujímavejší názov mala kniha, ktorú si prečítal alebo niekde videl?
Pýtiine pokyny. Strašne čudný názov.

• Kniha, v ktorej skoro všetci zomrú.
Práve som chcela napísať, že netuším, ale potom som si spomenula na Medeného jazdca. Tam umrelo veľa ľudí.

• Kniha, ktorá ťa najviac zaujala?
Medený jazdec. Krásny príbeh lásky, ktorý sa odohráva v čase vojny. Každý čitateľ sa do neho zamiluje. Strašne ma zaujala a kvôli nej sa nemusím posledné hodiny učiť nové poznámky na Dejepis, pretože všetko som sa naučila v knihe. :D 

4 komentáre:

  1. Taky mě tohle meme zaujalo, určitě se zúčastním :) Maybe someday mě také okouzlilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maybe Someday je moja láska naveky. :) Určite sa zúčasni...kľudne mi potom pošli LINk na tvoje odpovede. Rada si ich prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujeme za účasť. :) Papierové mestá som nečítala a vôbec netuším či budem, možno niekedy, ako oddychovku.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola to typická kniha od Johna- mala jeho citáty a myšlienky, ale príbeh ma bohužiaľ nezaujal. :/
      Úžasné meme. Ani nevydržím každý mesiac čakať, kým budem vyplňovať ďalšie otázky. :D

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!