31. marca 2015

Music and books #7

Dnes sem pridávam pieseň, ktorá nemá nič spoločné s knihami.
Keď som bola po operácií ruky, musela som sa doma liečiť asi dva týždne. Keďže ma operovali na pravú ruku, nemohla som nič robiť. Preto som sa rozhodla, že začnem pozerať nový seriál. Ale aký? Prvá voľba padla na seriál Arrow, o ktorom som čítala už niekoľko krát, ale potom som objavila celkom nový seriál, ktorý som dovtedy nepoznala a nepočula som o ňom. Reč je o historickom seriál REIGN. Seriál ma neskutočne uchvátil, a nemohla som sa od neho odtrhnúť. V tom čase bola nakrútená celá prvá séria a asi 3 časti z druhej série. Všetky diely som pozrela za dva dni! Kto seriál nepozná, určite sa do neho pustite. nebudete ľutovať.

Čo ale do tejto rubriky pridávam je pieseň k tomuto seriálu. Volá sa The Lumineers- Scotland a obľúbila som si ju natoľko, že som ju asi týždeň počúvala dookola.


The Lumineers- Scotland

Pridávam sem aj CZ preklad textu piesne+ trailer a pár fotiek ku seriálu :)




















Všichni se potřebují něčeho držet
Všichni to myslí dobře
Respektuj společnost, která mi dělá ze života peklo

Nikdy bys nemohl prožít můj příběh
Je to vše, co znáš
Nikdy bys nemohl prožít můj příběh
Je to vše, co znáš

Ať se tvé sny splní
Jestli vše ostatní selže
Vzdej se, potřebovali jsme společnost
Pojďme se napít na tvé zdraví

Nikdy bys nemohl prožít můj příběh
Je to vše, co znáš
Nikdy bys nemohl prožít můj příběh
Je to vše, co znáš

Já se neohnu
Ona to řídí
Já se neohnu
Ona řídí všechny a všechno

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!