26. marca 2015

MINI súťaž- Hello Spring / VÝHERCA!

Pred cca týždňom som na blogu usporiadala prvú MINI súťaž. Vítala som tam jar, pretože slnečné počasie milujem a KONEČNE tu máme víťaza. Ďakujem všetkým, ktorí sa zapojili, výherca však môže byť len jeden. Pri žrebovaní mi pomáhali moje sovičky. Tak poďme na to. :)


Žrebovala som v mojom košíku sovičky a asistovala mi modrooká sova od brata a ako pozadie som si vybrala vankúš, ktorý som si sama vyrobila. 

Konečne sa žrebuje. Krásne mi vidieť aj modrinu a ruke. :D

Vybraný jeden lístoček...

...na ktorom je meno víťaza a je ním ZET!!
 Gratulujem výhercovi. :) Píšem ti e-mail, prosím, odpovedz mi na neho do 48 hodín, inak budem žrebovať znovu. Ostatným ďakujem za účasť a odkazujem, že nemusia smútiť, o dva mesiace mám narodeniny a určite spravím ďalšiu súťaž. ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!