12. januára 2015

TAYLOR SWIFT BOOK TAG

Síce ma do tohoto TAGu nikto nenominoval, Taylor je jednou s mojich obľúbených speváčok a preto som ho proste musela spraviť.
Nápad mám znovu z blogu kamošky Maggie. Takže šup na to.

1. We Are Never Ever Getting Back Together 
- vyber knihu alebo sériu, o ktorej si si myslel, že ju zbožňuješ, ale potom sa s ňou chcel rozísť (lebo sa to tak veľmi pokazilo).
Škola noci. Dej ma strašne zaujal, všetci  tom písali a mne stačila jedna kniha a koniec. Vôbec ma dej nezaujal a nechápem, prečo má tá kniha toľko pokračovaní. Jednotkou sa to kľudne mohlo skončiť.

2. Red
- vyber knihu, ktorá má červenú obálku.
Chcem povedať Rudá jako rubín, ale keď sa na to pozriem lepšie, tak je to predsa len ružová. Takže mi neostáva nič iné, ako povedať Upírska akadémia.

3. The Best Day 
- vyber knihu, ktorá ťa robí smutným až nostalgickým.
Nevedela som, ako mám na túto otázku odpovedať, ale nakoniec napíšem knihu Zlodejka kníh.

4. Love Story 
- kniha, ktorá má zakázanú lásku.
Čítala som ich len pár, ale nakoniec si vyberiem Gabriela a Juliu zo série Gabrielovo Inferno. Študentka a učiteľ...to nikdy nem dopadne dobre.


5. I Knew You Were Trouble
 - vyber zlú postavu, pri ktorej si nemôžeš pomôcť ale zbožňuješ ju.
Eric z knihy Mŕtvi do súmraku. Tužím je to séria Pravá krv. To je všetko. Žiadne iný záporáci u mňa nezabodovali. 

6. Innocent
 - vyber knihu, ktorej čítanie ti niekto pokazil, pretože ti prezradil koniec
Nikdy mi nikto nepovedal niečo, č by ma naštvalo. Ja sama im poviem, že chcem vedieť, čo sa v knihe stane, takže ľudia nemajú na výber. Viem, že je to čudné, ale radšej sa dopredu pripravím. 

7.Everything Has Changed 
- vyber postavu, ktorá prešla od začiatku knihu do konca k najväčšej zmene
Mala som ich na rozume veľa. Keď si to tak vezmete, v každej knihe je bad boy, ktorý sa zamiluje do dievčaťa a to ho kompletne zmení. Mohla by som vybrať veľa kníh, ale najväčšia zmena, ktorá sa mi zapáčila je Tatiana z Medeného jazda. Dospela v SILNÚ ŽENU. 

9. Forever and Always 
- vyber svoj obľúbený knižný pár 
To to vážne chcete, aby som písala až do zajtra? Keď si zoberiete, že kniha, ktorú stále dookola čítam je Fifty Shades, tak Ana a Christian sú asi môj obľúbený pár. (aj keď jednu polovičku páru mám radšej ako druhú.)

10. Come Back, Be Here 
- vyber knihu, ktorú nechceš požičať nikomu, lebo by ti moc chýbala
Fifty Shades of Grey- Moja láska ostane som ňou v dobrom aj v zlom.

11. Teardrops of my Guitar
- kniha, pri ktorej si plakala. A veľa.
Na vine sú hviezdy. Bez debaty. Prvá kniha, ktorá ma rozplakala. Od polovičky knihy som len revala a revala a nešlo to zastaviť a ja som tú knihu musela prečítať už dokonca, lebo som sa od príbehu nevedela odtrhnúť. 

12. Shake it off
- kniha, ktorú miluješ tak veľmi, že si nevšímaš všetky hejty
Znovu sa budem opakovať. Päťdesiat odtieňov sivej. Čítam o tej sérií veľa negatívnych recenzií, ľudia ju nemajú radi a sú pohoršení, ale mne je to jedno. Nejde mi v tej knihe len o tie erotické scény, ktoré všetci vidia. Ide mi hlavne o chémiu medzi hlavnými hrdinami a tým, ako si veria a milujú sa. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!