1. decembra 2014

Zimný knižný TAG


Prechádza som si svojimi obľúbenými blogmi a v jednom som objavila skutočne pekný Zimný TAG. Preto som si povedala, že ho dám aj na svoj blog. :)



1. Akú knihu by si si nevedela predstaviť v zime? 
- Dlho som si vyberala, ktorú sem napíšem, ale asi to vyhrala kniha Slza od Lauren Kate. Ani sama neviem, prečo práve táto kniha, ale nedokázala by som ju čítať v zime, keď sa na konci začnú topiť.Možno aj preto, že na ňu mám spomienky, kde som ju čítala. Slzu som čítala v lete a práve v kúpeľoch. :D To si pamätám, pretože som si ju zamočila vodou, keď som si na ňu hodila omylom mokré plavky.

2. Kniha, ktorá sa odohráva v zime? 
- Prvé knihy, ktoré mi napadli boli Zostaň som ňou a Medený jazdec. Obidve sú neskutočne vynikajúce a milujem ich.

3. Najviac zimná obálka?
- Medený jazdec! Stále si neviem vybrať, či sa mi viac páči česká, alebo originál obálka. Myslím si, že originál je predsa len krajší. Tie dievčenské pery sú také....príťažlivejšie. (bože, to blbo znie :D :D )

4. Aká je tvoja najobľúbenejšia Vianočná (zimná) rozprávka (hovoríme o filme)? 
- K Vianociam proste patrí Mrázik a Perinbaba. Tie rozprávky sú proste nezabudnuteľné. Čo sa jedná filmu....to sa hádam ani nemusíte pýtať. Každý pozná Kevina, ktorého zabudli raz doma a raz ho stratili v NY. Ak rozprávka Frozen ma prekvapila. Bola skutočne nádherná a Demi Lovati naspievala krásnu pieseň.

5. Akú knihu by si si čítala na Vianoce, pri teple krbu?
- Okey....máme malú piecku, ale aj to sa ráta, či? :D Fuu....toto netuším. Nevedela by som si vybrať, ale asi toho Medeného jazdca :)

6. Kniha, ktorú si dostala na Vianoce? 
- Tak toto si pamätám. Knihy som prvý krát na Vianoce dostala len minulý rok. Boli to knihy od mamky. Jedna bola Na krídla vážky a druhá Uväznená v čase. Nemôžem zabudnúť na knihu Zdravo sa stravuj, ktorou ma mamka "potešila" fakt.

7. Akú knihu si praješ na Vianoce? 
- Už som sa zľakla, že táto otázka nebude. :D Dala som tento víkend zoznam 6 kníh mamke a povedala som jej, že mi na Vianoce stačí, ak mi kúpi len knihy, prsteň a hodinky. Čo mi pripomína, že musím ísť písať zoznam tatkovi. :D

8. V akom knižnom príbehu, by si chcela prežiť zimné sviatky? 
- Asi je mi to jedno. Všade opisujú tie príbehy krásne. Nech ma niekde šupnú a ja si to vychutná. :) (len nech je to niekde, kde nie je vojna. :D )


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!