20. decembra 2014

Music and books #3

Znovu sa k vám hlásim v tejto rubrike, ktorú mám strašne rada. Spoznáte pesničky, ktoré počúvam stále dookola a sú spojené s niektorými kniha, do ktorých som sa zamilovala.

Dnes som pre vás pripravila pieseň, ktorá bude trochu vážnejšia v porovnaný s tými, ktoré som sem dala minule. Reč je o pesničke, ktorú som si zamilovala v trilógií FIFTY SHADES OF GREY.

Bach: Concento In D Minor After Alessandro Marcello


Pieseň som našla po prečítaní kníh. Všetky piesne, ktoré sa vyskytli v knihe som si našla na internete a stiahla som si ich do mobilu. Do tejto konkrétnej piesne som sa neskutočne zamilovala. Nechápem prečo. Stále, keď idem čítať FSOG, tak si pieseň pustím a naladím sa na tú správnu vlnu. 
Ako som sem už raz písala, snažím sa hrať na klavíri a táto skladba sa dostala do môjho zoznamu piesní, ktoré sa musím naučiť. Je neuveriteľná a keď ju počúvam, ako keby mi chcela rozpovedať príbeh a ja sa od neho nedokážem odtrhnúť, pokým neskončí. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!