24. novembra 2014

Unboxing #3


Pošta sa na našej dedinke umúdrila (asi preto, že KONEČNE prišla naša poštárka tá mladá bosorka odišla) a prišiel mi aj tretí- predposledný balík. Bol od ABCknihy.sk, takže som hneď vedela, čo v ňom bude. Knižtička si bude musieť ešte chvíľu oddýchnuť po tej ceste na mojej poličke, lebo teraz som začala čítať Zamilovaná do anjela. Samozrejme, že vám napíšem recenziu, ale tá čaká najskôr knihu Trable, ktorú som včera dočítala. :) Keďže mám učenia až-až, keďže som mesiac nebola v škole, budem sa snažiť písať čo najrýchlejšie a uvidím, kedy to na blogu bude. :)
Nebudem už zdržovať vypisovaní a ide sa na to. KUK:



Mám na hlave toho toľko, že som skoro na knihu zabudla :D 



Kým som sa rozhodla, ako odfotím ďalšiu fotku, prešla kopa času :D 



Asi ste si už všetci stihli prečítať názov, ale aj tak vám sem dávam fotku knihy. 



O knihe som sa dočítala na jednom blogu a všetci ju chválili, preto som neodolala a kúpila som si ju. Dúfam, že bude dobrá. :)
PS: Dostala som k nej aj časopis Dobré jedlá :D :D + kopa iných neidentifikovateľných papierikov. :D

2 komentáre:

Za každý komentár zo srdca ďakujem!