20. novembra 2014

Unboxing #2


Jasajméé!! Pošta si ma zase začína obľubovať a nachádza si ku mne každý deň cestu. Poštárka sa vraj zo mňa s mamkou smeje, lebo mi chodí najviac zásielok z celej našej dediny. :D Aspoň by mi mohli dať dáku zľavu na poštovnom, keďže som stály zákazník.
Dve nové knižtičky dorazili do mojej poličky, dve sú ešte stále na ceste. Takže tu ich máte. :)

 Jedna knižka je objednaná a druhá kúpená od jeden baby. :)


Ten moment, keď vám dajú v abcknihy toľko letákov, že som si myslíte, že vám prišli obidve knihu od nich :D 

Takže tu ich máme. Toto sú moje najnovšie lásky. 


Na recenzie sa môžete tešiť, keď dočítam knihu Ten si Troufni, ktorá mi dorazila včera a som už v polke. :) Potom huráá na tieto knihy. (Ešte si rozmyslieť, ktorá pôjde prvá).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!