28. novembra 2014

Samantha Towle- Trable


Počet strán: 384 strán
Jazyk:český jazyk
Rok vydania: 2014

Anotácia: 
Mia Monroeová nikdy neměla lehký život. Když se konečně osamostatnila, myslela si, že všechno bude jednodušší. Ale nebylo… Teď prchá před člověkem, kterého nechce už nikdy vidět. Utíká před minulostí, o níž se nesmí nikdo dozvědět. Zoufale se snaží najít lásku, o které dosud jen snila. Jordan Matthews naopak bere všechno na lehkou váhu. Má rád ženy, jednoduchý, uvolněný a bezproblémový život. Jenže pak potká Miu… zlomenou, zdeptanou a s takovou přítěží, jež je na jednoho člověka příliš. Čím více tuto dívku poznává, zjišťuje, že poprvé chce někomu pomoct. Že touží dozvědět se o ní víc.

Když Mia poprvé uvidí Jordana, říká si, že je to přesně typ člověka, s nímž nechce mít nic společného: potetovaný drsňák, který vydělává peníze pokerem a po barech sbírá jednu ženskou za druhou. Jak je tedy možné, že se do něj zamilovala? Jenže pak ji minulost, před níž utekla, začíná rychle dostihovat: Neboť jestliže před něčím utíkáte, musíte se jednou zastavit… …a když se zastavíte, udeří na vás minulost plnou silou.



Knihu Trable som vôbec nemala na zozname kníh, ktoré som si chcela kúpiť. Proste som si len prečítala na internete obsah a hneď som si ju vložila do košíka.
Čo sa týka obálky, nemôžem povedať nič. Podľa mňa je pekná a k "smutnému" príbehu sa hodí.
Čo sa týka deja....
Kniha sa začína, keď Mii zomrie otec. Každý by v ten okamih preplakal more sĺz, ale Mia nie. Ona by najradšej skákala od radosti. Jej otec bol človek, ktorého z duše nenávidela. Svoju matku nikdy nepoznala a vraj zomrela pri autonehode krátko po jej narodení. Jej otec je tyran. Tak by ho Mia jedným slovom popísala. Na prvý pohľad je milý a skúsený kardiochirurg, ale za dverami svojej pracovne sa to mení, keď do rúk zoberie svoj opasok a jeho zlosť si odnesie jeho dcéra.
Keď sa Mii zdá, že jej život sa od základu zmenil v ten deň, keď otec zomrel, mýlila sa. Spozná svojho prvého chlapca, ktorý sa zdá byť tým pravým. Po čase však zistí, že nie je taký, akým si ho predstavovala. Podobá sa na jej otca...a škoda, že po tej najhoršej stránke. Keď sa ju pokúsi znásilniť, Mia mu to prestane trpieť, nasadne do auta a odchádza. Pár dní pred odchodom našla dôkaz, že jej matka nezomrela a mala by žiť v meste niekoľko tisíc kilometrov ďaleko. Mia sa teda rozhodne, že je čas hľadať odpovede, prečo ju matka nechala samú s jej otcom. Na ceste však stretáva Jordana a jej život sa zmení a konečne zistí, čo je to láska. 


Na knihu som sa strašne tešila. Neviem prečo, ale mám rada hlavné hrdinky, ktoré majú za sebou dáku traumu. (Je to blbé, ja viem. :D ) Ale toto som nečakala. Bolo to strašne....ani to neviem popísať. Autorka toho na Miu navalila strašne veľa. Nestačilo, že ju týral otec? To musela vymyslieť, aby ju týral aj jej frajer? Nemohlo to ostať pri jedno? Neľúbilo sa mi, že z Mii spravila fackovacieho panáka pre každého. 
Miu ako hrdinku som mala rada. Obľúbila som si ju, ale mala svoje chvíle, kde by som jej facku dala aj ja. Na knihe sa mi strašne páčilo, že sa pohľady striedali a vedela som, čo zažíva Mia aj Jordan. Boli tam scénky, ktoré som si obľúbila. A skutočne som si obľúbila Jordanovho psa. (asi preto, že milujem zvieratá) Páčila sa mi pasáž, kde ho obidvaja hľadajú a Mia použije svoje lekárske schopnosti, aby mu pomohla. Bolo to strašne nádherné. 

k Jordanovi mám len tieto slová....ŽRALA SOM HO!! <3 Nechápem prečo, ale stal sa mojou najobľúbenejšou postavou v knihe a strašne som sa tešila hlavne na kapitoly z jeho pohľadu. 

Takže, čo nakoniec? Určite knihu odporúčam každému, kto má rád romantiku a dej, ktorý nie je veľmi odlišný od ostatných. Ak by som mala hodnotiť knihu známkou, tak by to bola asi slabšia 2-ka. Kniha sa mi páčila, ale čítala som aj lepšie. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!