30. novembra 2014

Mesačná chvastačka- NOVEMBER


Takže, konečne sa nám začal December, čo znamená dve veci. 1. mala by som pomaly zháňať darčeky, lebo tá naša pošta tie balíky dodáva v blbom čase a po 2. moja prvá Mesačná Chvastačka. Keďže viete, že som začínajúca blogerka, všetky knihy som si pokúpila ja. Skoro na všetky ste si mohli prečítať moje prvé recenzie. Takže ideme na to. :)


Prvá kniha, ktorá ku mne tento mesiac zavítala bola kniha od známej autorky Katie McGarry- Jen si troufni. Kniha ma neskutočne potešila, keď prvá kniha od Katie patrí k mojich srdcovkám. Keďže mala táto kniha zaujímavý dej, nádhernú obálku a mala veľa strán (čo knihomoľa ako som ja, strašne poteší) do knihy som sa hrnula hneď, ako som vypla PC. To, aké som mala pocity z knihy sa môžete dočítať na tomto odkaze: Jen si troufni
Knihe dávam za tento mesiac 4 z 5 bodov.
Ďalšie balíky, ktoré sa objavili u mňa doma na moje meno mi priniesli ďalšie krásavice do mojej poličky. Tentoraz to bola kniha Trable a Zamilovaná do anjela. Pustila som sa najskôr do knihy Trable, ktorá sa ale knihe Zamilovaná do anjela nemohla rovnať. Táto kniha, ktorú som mala na zozname už strašne dlho som si obľúbila hneď na prvých stranách. Viac sa dočítate v recenzii Zamilovaná do anjela . Tejto knihe dávam 5 z 5 bodov. Keby som mohla tak aj viac. Čo sa týka knihy Trable, tiež som sa do hlavných hrdinov zbláznila, ale kniha mala svojich viac mínusov. Recenziu nájdete tu: Trable


Čo tu máme ďalšej? Ahaaa, áno. Sexy bratstvo havrana. Noo....na túto knihu som sa tešila ako dieťa na Vianoce. (doslova) Všade o nej písali sámé chváli, tak som si ju proste musela kúpiť. Ale...ach....neviem, čo sa som ňou stalo. Kniha ma vôbec nezaujala tak, ako som si myslela. :/ Dokonca som mala napísané prvé slova recenzie, ale nakoniec som sa do toho nepustila. (málo času a nedokázala som nájsť správne slová)


Posledná kniha, ktorá ku mne prišla bola Kacír a Bosorka. Historická kniha, ktorú som si proste musela prečítať. Dej sa mi strašne páčil a preto som sa aspoň raz uvolnila z pravidla, že ja knihy z minulosti nečítam. Recenziu môžete očakávať dnes, alebo zajtra. :)


Takže....keď to spočítam, je to 5 kníh, rôzne žánre, dobré, menej dobré, ale ani jedna nebola príšerná, že by som ju neprečítala. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!