20. novembra 2014

...ideš na tri vyšetrenia a nemáš knihu na čítanie.

Neviem, či ten pocit poznáte, ale ja ho poznám skutočne dobre. A dnes ma skoro dostal do hrobu. Nejdem vypisovať na koľko vyšetrený chodím (je ich skutočne veľa), ale vždy keď sa balím do kabelky, kniha je prvá vec, ktorú si zbalím. 



Problém nastáva vtedy, keď vám v piatok mala prísť kniha, ale pošta si to rozmyslela a chcela vám spraviť trest a nechať vás cez víkend bez knihy. Mňa skoro porazilo! Povedala som si, že si zoberiem teda tablet, veď dáke knihy sa v ňom nájdu. Ráno sme už o pol siedmej pekne čakali v čakárni u prvej doktorky. Po hodine čakania som si povedala: "Okey, asi ma porazí, idem radšej čítať." ĎALŠÍ problém nastáva vtedy, keď vám váš super-mega-extra-múdry tablet nechce načítať stránky knihy a vy prosíte vyššie sily, aby vám dali nervy na to, aby ste ho nerozpučili. 


Povedala som si, že dnes to bol skutočne smutný deň pre moje nervy :D Čo mi tiež pripomína, že nikdy nemôžem veriť našej pošte a dúfať, že knihy prídu v piatok a ja budem mať na víkend čo čítať. 
A tiež....stále pre mňa zostanú pevné knihy srdcovkou. Im sa žiadny tablet, čítačka a ani nič podobné nevyrovná <3

2 komentáre:

  1. To poznám, tiež pravidelne chodím po doktoroch, čakárne sú už ako druhý domov :D ale vždy mám po ruke bu´d nejakú knihu, alebo čítačku :D

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!